Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
nämen tjenare! Är det ok om man kommer 1/9e? Bor i Blackeberg bf 21 antagligen snitt några dagar innan :)
nämen tjenare! Är det ok om man kommer 1/9e? Bor i Blackeberg bf 21 antagligen snitt några dagar innan :)
barn nr3
Fikaträff sep 2007
plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)
Lö 1/9 kl 14
(smissen,Andrea,synthetic,hammarby,Pilea,Buffa,Sippan81,Hugos mom,Waldenryd,Hs Bobbo,Thecrimsonidol,Sterna,lillaplupp,Mysan80,umbro,Stella07,anekdoter)
Sön 30/9 kl 14
(Hugos mom,Waldenryd,Noodle,Umbro,Smissen,Andrea,synthetic,hammarby,pilea,buffa,Sippan81,Hs Bobbo,Thecrimsonidol,Sterna,lillaplupp,anekdoter)
om någon plusare kunde skriva in mig ordntligt och alla detaljer :) så det ser klokt ut... snääällaa???
kan alltså 1/9 + 30/9
-anekdoter, bf 21 nov, blackeberg, 34 år, namn Lizze
tack så mycket synthetic!
här kommer inga ungar med :) något skall väl maken göra ;) De går troligtvis till ett rum för barn men ungarna gillar wasa ganska mycket också....
hallå! Är det någon av er fikamorsor som är intresserad utav en "klassbild" utav avgångs gruppen november mammors sthlms fika? Vore kul att ha en före och efter bild.... någon? Behöver ju inte vara så märkvärdigt utan bara lite kul!?
ja visst skulle det!!! :) Man kan ju ta systenm kameran eller digital... eller både ock men det vore kul om det såg lite sammlat ut :)
Då tar jag med system kameran då! Men den är urkass... någon som är urduktig på foto? och har en fin kamera uppsättning å sådär? :)
Jag har film i kylen! Vi tar med oss kamera så får vi slå ihop våra konstnärliga sidor så blir det kanske men bara kanske något på bilden :)