Inlägg från: HugOlle |Visa alla inlägg
  • HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Andrea skrev 2007-09-30 09:23:10 följande:
    Kan inte komma idag heller för jag orkar inte gå utanför dörren Gud vad det lät... dåligt.Nej men seriöst. Jag har massor av SD och även börjat få onda förvärkar så jag känner att jag vill ligga hemma och bli klappad på av killen. Hoppas att det klingar av för nu får bebis inte komma ut!! Men jag har slutat jobba nu och ses gärna på lunch nån dag i veckan om jag mår bättre
    GråterGråterGråter
    Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
  • HugOlle
    Pilea
    Jag har lagt fram den nu
  • HugOlle

Fikaträff
    Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2)
    Söndag 30/9 kl 14.00
    (Hugos mum, Umbro, Smissen, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp, Stella07, imperia72, Anekdoter)

• HugOlle

Pilea
    Det var så lite. Skulle ha stannat kvar med er i stan. Kom hem till en grinig jävla karl... fan va trött jha g blir. Berättade att det var nattskräck Hugo hade haft nu... Fick inte ens prtaa till punkt o förklara vad det var. blev avbruten av en kaxig karl som sa att det var minsann samma som mörkrädd. Skitsnack! Men det var ju 'bra' att han visste var det var så 'slapp' jag förklara. Morr!!! Skrikandes

• HugOlle

Tack för idag tjejer. Vi får väl se om vi hinner med en omgång till innan vi kläcker. Jag har ju en present att dela ut till nån nykommen bebs som jag köpte inför synthetics knytis. Så vad sägs om knytis andra helgen i oktober. dvs den 13 el. 14:e? Antingen hemma hos mig eller nån annan som vill o kan?

Blev så irriterad på karln så det blev bara fil o päron till middag. Men sen 'slank' det ner 8 st!! rutknäcke här på kvällskvisten. Fiberchock!!

hammarby
    Tyvärr hjälper det inte med mina knytnävsslag. Har ingen effekt på mina små o stora surkart!!!

• HugOlle

Bra där hammarby...

Fyll på listan tjejer...

Nu grinar Hugo igen.... Suck....
    Peter fick gå..

dax att borsta tanden o gå o sova zzZZzzzz

• HugOlle

Måste ta bort mig den 13:e. Vi har städdag föreningen då. Hade glömt bort det. Bokat sen låångt tillbaka...oops!

Lördagen den 13:e oktober:

hammarby
    Stella07
    Pilea
    Sterna

Söndagen den 14:e oktober:

Hugos mum
    hammarby
    Stella07
    Buffa?
    Pilea

• HugOlle

Blir det nån träff i helgen??

• HugOlle

Hemma hos??
    Söndag eller lördag?

Lördagen den 13:e oktober:

Stella07
    Pilea
    Sterna

Söndagen den 14:e oktober:

Hugos mum
    Stella07
    Buffa?
    Pilea

• HugOlle

Knytis
    Söndagen den 14:e oktober

Hemma hos Hugos mum
    Eller ska vi en lunch på stan. ex.vis Kungshallen då vi e så få?

Hugos mum
    Stella07
    Buffa?
    Pilea

Mvh Anna

• HugOlle

Oki

Jag tror det är bäst att lägga ner knytiset. Det var ju synthetics idé från början. Jag vill inte klampa in o "ta över" nåt bara så där. Försökte bara ställa upp. Dessutom är vi ju ändå så få.

Obs! Är inte sur eller stött eller nåt i den vägen, o hoppas ingen annan är det heller...

• HugOlle

Sterna
    He he nu e du väl ändå lite fånig. Ingen som tjafsar... Som jag skrev jag e inte stött sur eller nåt. Som hammarby skrev vi får ta det när bebbarna kommit. Tror vi alla kan gå med i Aktiebolaget surtant. Humöret e väl inte på topp för tillfället. Inte konstigt med alla krämpor o sömnsvårigheter... 

smissen
    Va läskigt med Hugos tänder. Fasar sånt där.

Har inte varit inne på ett tag nu. Har legat hemma o hostat med Hugo. Han har haft feber av o till hela vecka men nu e den borts. "Bara" hosta... Som jag  fått ärva. Låter som värsta Bonnie Tyler...

• HugOlle

Håller tummarna att allt går bra..

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)