Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Fikaträff
Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2)
Söndag 30/9 kl 14.00
(Hugos mum, Umbro, Smissen, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp, Stella07, imperia72, Anekdoter)
Pilea
Det var så lite. Skulle ha stannat kvar med er i stan. Kom hem till en grinig jävla karl... fan va trött jha g blir. Berättade att det var nattskräck Hugo hade haft nu... Fick inte ens prtaa till punkt o förklara vad det var. blev avbruten av en kaxig karl som sa att det var minsann samma som mörkrädd. Skitsnack! Men det var ju 'bra' att han visste var det var så 'slapp' jag förklara. Morr!!!
Tack för idag tjejer. Vi får väl se om vi hinner med en omgång till innan vi kläcker. Jag har ju en present att dela ut till nån nykommen bebs som jag köpte inför synthetics knytis. Så vad sägs om knytis andra helgen i oktober. dvs den 13 el. 14:e? Antingen hemma hos mig eller nån annan som vill o kan?
Blev så irriterad på karln så det blev bara fil o päron till middag. Men sen 'slank' det ner 8 st!! rutknäcke här på kvällskvisten. Fiberchock!!
hammarby
Tyvärr hjälper det inte med mina knytnävsslag. Har ingen effekt på mina små o stora surkart!!!
Bra där hammarby...
Fyll på listan tjejer...
Nu grinar Hugo igen.... Suck....
Peter fick gå..
dax att borsta tanden o gå o sova zzZZzzzz
Måste ta bort mig den 13:e. Vi har städdag föreningen då. Hade glömt bort det. Bokat sen låångt tillbaka...oops!
Lördagen den 13:e oktober:
hammarby
Stella07
Pilea
Sterna
Söndagen den 14:e oktober:
Hugos mum
hammarby
Stella07
Buffa?
Pilea
Blir det nån träff i helgen??
Hemma hos??
Söndag eller lördag?
Lördagen den 13:e oktober:
Stella07
Pilea
Sterna
Söndagen den 14:e oktober:
Hugos mum
Stella07
Buffa?
Pilea
Knytis
Söndagen den 14:e oktober
Hemma hos Hugos mum
Eller ska vi en lunch på stan. ex.vis Kungshallen då vi e så få?
Hugos mum
Stella07
Buffa?
Pilea
Mvh Anna
Oki
Jag tror det är bäst att lägga ner knytiset. Det var ju synthetics idé från början. Jag vill inte klampa in o "ta över" nåt bara så där. Försökte bara ställa upp. Dessutom är vi ju ändå så få.
Obs! Är inte sur eller stött eller nåt i den vägen, o hoppas ingen annan är det heller...
Sterna
He he nu e du väl ändå lite fånig. Ingen som tjafsar... Som jag skrev jag e inte stött sur eller nåt. Som hammarby skrev vi får ta det när bebbarna kommit. Tror vi alla kan gå med i Aktiebolaget surtant. Humöret e väl inte på topp för tillfället. Inte konstigt med alla krämpor o sömnsvårigheter...
smissen
Va läskigt med Hugos tänder. Fasar sånt där.
Har inte varit inne på ett tag nu. Har legat hemma o hostat med Hugo. Han har haft feber av o till hela vecka men nu e den borts. "Bara" hosta... Som jag fått ärva. Låter som värsta Bonnie Tyler...
Håller tummarna att allt går bra..