Mammor som bloggar
Bloggar jag med, just nu mkt om graviditet - när inte allt e så där rosa o bra.
www.nogg.se/annikaochmats
Bloggar jag med, just nu mkt om graviditet - när inte allt e så där rosa o bra.
Jag bloggar i egenskap av både mamma till en 11 åring och om livet som gravid...
Just idag har jag bloggat om den här underbara dagen, nämligen den 1 september 2007 som jag har längtat efter sedan den 1 december 2006...
Om du undrar varför jag har längtat så efter den här dagen, får du så klart besöka min blogg, där inne finns det utförligt förklarat om varför den 1 september är dagen D för mig
Idag har jag bloggat om vilket drömscenario man kan få om man fick önska vad man ville i sitt förlossningsbrev, så klart finns vårt dröm förlossningsbrev utlagt
Dagens blogg handlar idag om en sånn där jobbig dag man kan ha när man har närmat sig de höggravidas näste... www.nogg.se/annikaochmats
Hur jag blev intrasslad i min yngsta systers kärleksliv...OFRIVILLIGT!!
Tur man själv inte är 16 längre
Idag har jag bloggat om tentastress, bebiskläder, vetenskapliga krångliga begrepp och om att min älskling fått ett nytt jobb!
Idag har jag bloggat om horoskop, vuxen lekar, den berömda färdknäppen, värkar och oförstående män...
Dagens blogg handlar om förvärkar, viktminskningstävling, ny garderob för 10 000 och att det inte blev några vuxen lekar trots viket i pappaboken...
Om den gågna natten som tog kraften ur mig, min välpolerade LG, Sims och om att jag vill hitta på något kul!!
Kvällens blogg handlar om min drömdag.. . dagen som i mina drömmar var som en gudomlig utopi... som krossades av en heldag inne på förlossningen, men lika glad är jag för det! För imorgon ska jag ha min alldeles egna variant av en höggravids drömdag !!