Mammor som bloggar
Dagens blogg handlar om hur jag som gravid blev tokhungrig på en skiva skogaholm med blommig prickekorv mitt i natten…
Och vägen dit som var allt annat en problem fri
Dagens blogg handlar om hur jag som gravid blev tokhungrig på en skiva skogaholm med blommig prickekorv mitt i natten…
Och vägen dit som var allt annat en problem fri
Om bristen på sömn, hur jag inte vill bli en grinig hormonsinnig surkärring och mitt dåliga samvete för att jag idag har svårt att bara bita ihop, hur smärtan och sömnlösheten nu börjar gå ut över min ögonsten Linus…
Suck jag vill ha mitt VANLIGA jag tillbaka nu!!
Jag den tokgravida är tillbaka, tillät inte mig själv bli en gravid hormonsinnig surkärring!
Och det är väll i det stora vad kvällens/nattens blogg handlar om, men även på sammanfattningen av graviditeten, längtan efter Sessan och hur trist det är att jag inte fick en graviditet som jag kunde njuta av… Och att jag snart är befriad från alla smärta, bara några dagar till att bita ihop!!
Idag har det blivit några nya inlägg i bloggen, den senaste handlar om vart min färdknäpp har försvunnit??!
www.nogg.se/annikaochmats
Kvällen blogg handlar om vad lite som krävs för att den här tok gravida valrossen ska få en strålande nöjd dag
Dagens första blogg handlar om en FANTASTISKT dröm!!! Om shopping, handväskor, walk-in-closet? !! Och om att jag önskar att drömmen var sann?och inte abrupt tog så slut?
Dagens andra blogg handlar om vuxenlekar eller om man nu vill kalla det för en färdknäpp och om att tåget fortsatt står kvar på perrongen…
Dagens första blogg handlar om att jag blir så ledsen över att mitt älskade barn hade drömt mardrömmar i natt, om skilsmässa, vårdnadstvister och om att jag önskar att alla skulle få må bra…
Dagens andra blogg handlar om att jag vill ha tips på hur man lättast, smidigast och effektivast byter lakan i en spjälsäng utan att behöva plocka bort spjälskyddet…
Vilken pärs…
Dagens blogg handlar om försäkringskassan, ny handläggare, min föräldrapenning och hur tokigt det kan gå om man bokar en blinddejt via telefon
Man lär sig av sina misstag
Dagens blogg handlar om att imorgon sätts jag igång!!
ÄNTLIGEN!!
´Dagens blogg handlar om att jag ÄNTLIGEN är hemma med vårt lilla Sessa!!
Dagens blogg handlar om att jag numera provat på att vara den ständigt portabla snuttmaskinen…
Dagens blogg är den första på några dagar och avhandlar hela helgen… Närmare bestämt fredagens mys med gubben, kroppen som liknar en jelloklump, den enormt krångliga blöjdjungeln och givetvis om att Sessan nu har fått sin första handväska! www.nogg.se/annikaochmats
Dagens blogg handlar om vår enormt, gudomligt söta bajsmaskin
dagens blogg handlar om Fru deppig...
Dagens blogg handlar om snoriga gröna marsgubbar och om lilla Sessan som blivit smíttad av dem...