• Anonym

Endast bröllopsfest! Skulle du bli besviken/sur?

Jag och sambon planerar giftemål (planerna är hemliga, därför skriver jag anonymt då flertalet av våra gäster finns här)

Nu är det så att vi funderar på att gifta oss utomlands och sedan ha en stor fest när vi kommer hem. På denna fest tänkte vi bjuda på kaffe o bröllopstårta och sedan fri bar.

Skulle du som gäst bli besviken över att bara få gå på en bröllopsfest utan att få närvara på vigseln?

• Svar på tråden Endast bröllopsfest! Skulle du bli besviken/sur?
  • Sencha

Nä, det låter väl jättebra?

• Nananas

Skulle absolut inte bli sur!!

Those three words are said too much.They`re not enough.
  • Sebbes    mamma

Jag skulle inte bli besviken....

• Nyfiken gul

nää inte alls!!

Har varit på flertalet såna bröllop o det var hur kul som helst!

Ett par nära vänner till mig gifte sig i Paris på våren o hade brakfesten Hugo hemma i sin trädgård i augusti månad..

kör på!! Det är ERT bröllop!

• nda

Absolut inte! Vi gjorde precis likadant när vi gifte oss och det var ingen som surade för det. Hoppas att ni får ett underbart bröllop och fest.

Mamma till Freja-Lo och lilla Eli
  • emejo128

Nej, det skulle jag inte. Däremot blev jag sur den gången vi blev inbjudna till vigseln men exkluderades från bröllopsfesten.

Tycker det låter som en utmärkt ide. Då får ni ju lite av allting. Bröllop utomlands, men även fest med släkt och vänner

• Silverkatten06

Nej, bröllopet är till för bröllopsparet inte för gästerna. Tycker ni ska göra precis som ni vill och gästerna ska vara tacksamma för att de får vara med och dela er stora händelse oavsett hur det är upplagt!

• JennyCB

Jag gifte mig för min skull och inte för att vänner å bekanta skulle få gå på fest. Dom får ett kalas sen och har dom blivit sura så kan dom stanna hemma

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Lukas .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Marsfisken

Låter som en toppenidé tycker jag!

• Anonym

HAHAHA om jag skulle bli arg över en sån sak så skulle jag vara arg på VÄLDIGT många av mina vänner!!!!!

En av mina bästa väninnor hade inte ens en fest för nån utanför den närmsta kretsen familj!

jag njuter av deras bröllopsglädje ändå! I måndags gifte sig en väninna på Malta, och jag hade designat hennes smycken som gåva till henne. För att jag tycker om henne oavsett hur hon väljer att gifta sig!!!

Svar på tråden Endast bröllopsfest! Skulle du bli besviken/sur?