• Anonym

vart köpa dildo utan att brevbäran vet vad jag köpt :D

hade vid snart 23 års ålder tänkt köpa min första dildo.. så hjälp mej. vart och vad köper man?

• Svar på tråden vart köpa dildo utan att brevbäran vet vad jag köpt :D
  • Anders 386

Så här ska du göra: Handla från ett företag som kan leverera med "Mypack". Kostar ibland lite extra - men marginellt. Det innebär att du vet att du få en SMS-avisering så att du kan hämta ut det hos ett ombud. Jag tror t.o.m. att visa nätbutiker har så att du kan välja hos vilket ombud du får hämta. Då kan du hämta ut det hos ett ombud där du inte brukar handla.

Materialet är viktigt. Silikon är en höjdare - men dyrt. TPE är bra också, men lite knepigt eftersom det kan ha lite olika egenskaper. Undvik "Jelly", det kan lukta obehagligt. Kolla om det finns kundrecensioner, dom ger bra vägledning.
    Glas är ju suveränt förstås - men det är ju hårt, inte alla som tycker om det.

Lycka till!

• LottaLB

Yep, köp helst en dildo i silikon. Skönast material och bäst för kroppen. Beställer du så är det oftast så att du får paketet till postkontoret så länge det inte är en väldigt liten dildo.

Kika på dildos här: www.oliverocheva.se/kategori/sexleksaker/dildos/

• Anonym (EvaM)

Har köpt flera gånger hos www.vuxentoys.se och det är alltid diskret. De skickar med DHL och man får ett SMS när det är framme och då är det bara att hämta ut det på närmsta utlämningsställe. Helt perfekt. Nöjd (diskret) kund där sedan många år.

• Anonym (D'archangel)

Apotea.se har dildos och dom säljer också alternativmedicin och sånt. Ingen som misstänker att det ligger en dildo i ett paket från dom.

• Grossglanz

Wish..har köpt en del där

• Anonym (A)

Brevbäraren? Skulle snarare oroa mig för de som jobbar på lagret och packar din dildo för att skickas iväg till dig. Vi ser era namn och adresser, så känner vi er kan det ju bli lite pinsamt...

• qfnafnjf
    Anonym (A) skrev 2018-09-04 06:15:15 följande:

Brevbäraren? Skulle snarare oroa mig för de som jobbar på lagret och packar din dildo för att skickas iväg till dig. Vi ser era namn och adresser, så känner vi er kan det ju bli lite pinsamt...

Varför skulle det vara pinsamt för mottagaren att någon okänd som man skiter fullständigt i snokar i ens brevhemligheter? Det pinsamma är snarare att det ö.h.t. finns myndiga människor som inte lärt sig att respektera andra och ändå lyckas få ett jobb som bör ha någon form av säkerhetsklassning.
  • Dr Börje

Om du vill vara på säkra sidan så att brevbäraren inte misstänker att din försändelse innehåller en dildo så kan du be avsändande butik märka lådan med "Sexgunga". "orgasmkräm" eller varför inte "BDSM-set".

Då bör han/hon inte tro att det är en dildo som du får.

Lycka till. 

(Glöm inte att rösta på söndag)

• Anonym (Micke)

Har jobbat på ett av postens utlämningsställen ( ICA butik ) och vi lärde oss
    snabbt vilka "diskreta avsändare " som var sexbutiker.

Mycket ovanligare var det med trasiga paket, dom flesta packade i bra kartonger
    men visst har det ramlat ut dildosar, buttpluggar, handklovar mm ur paketet.

Svar på tråden vart köpa dildo utan att brevbäran vet vad jag köpt :D