• bebis08

80-talsfest..... Kläder till kille?

Hej hopp!
    Vi är bjudna på 80-talsfest om ett par veckor, kläder till mig är inga problem då det finns 80-talsmode för tjejer i butikerna, nån "ful" klänning och en massa accesoarer. Tupera, våffla och spraya håret, skrikigt smink osv...

Men vad ska gubben ha???????
    Skitsvårt juh! Vi hade stooorrensning här för ett tag sen och slängde ju alla fula gamla kläder! Tänk om man sparat ändå...
    Han är korthårig så det går inte att fixa så mkt med frillan...
    Om det blir finväder kan man ju iof ha shorts, klippa en t-shirt till linne, så där jätteuppklippt som man hade, sen solbrillor med senilsnöre om man kan hitta sånt.... En tub att hänga runt halsen med pengar i...

Nån som har tips????
    Mottages gääääääääärna

• Svar på tråden 80-talsfest..... Kläder till kille?
  • Sunshine02

Stentvättade byxor..
    tubsockor i loafers..

~~ min mamma - en ängel ~~
  • Tisseltott

Färgglad tight t-shirt med fult tryck, färgglatt svettisband, tighta gamla jeans men t-shirten instoppad och myggjagare

• Annikamed2barn

Glöm för guds skull inte att jeansen måste vara lite för korta och ha gärna vita tubsockor till Jag tror man kan hitta på typ Myrorna och UFF och sådana ställen. När vi skulle på 80-talsfest hittade vi en helt ny Hang Ten tröja i härliga neonfärger på UFF
    En kul present att ta med är en korg med 80-talsgodis. Du vet, nötcreme, UFO (de i papper med surt pulver i) hockeypulver, Shake, Jenka osv.

• Lulu la Nantaise

han mâste ha jeans med breda revärer, gärna rosa

• lurv

Gärna pösiga gubbrallor med kyparkavaj till. Även loafers med tubsockar i eller barfota.

Svar på tråden 80-talsfest..... Kläder till kille?