• ciiza

Österbottniska tråden 10

grattis millami..Hoppas att du snart får ha lillkillen i famnen!!

Länge sen ja ha skrivi na jär i tråden.....
    vissa ha vari fru en måna no
    å gubbin ha tagi bort tonsillan...stackars karl....
    o flick växer så e knackar, fylder 1 om en måna.....

he va en uppdatering från me , sekert första inlägge på typ 3-4 månader....

• ciiza

Emmi fylder 1 om ein måna å¨vi h använd 80 hejlöa somarn, å nu böri e sanrt vara dags fö 86..... längden e passli på 86 byxona men ti e så grömm i midjan ( önskare att mamm hennas sku kuna "lid" lite ov hede sama fenomene....... )

• ciiza

usch vilken stavning..............int na lett ti skriv tå man har ein som halder på å kletrar på ein..............

• ciiza

Kamee: vi har emmaljunga (edge duo) o ja ha int ångra me ein sekund att vi köpt han.vår har int svängbar handtag, fö ja tyckt att he vort så obekväm fö me tå ja e så lang klumpo ere han ju he komber ma n int ifrån, men han e ju stabil tå å...

• ciiza

pyyri. vi gever jekovit. he fick vi ov rådgivningstanten....o int hadd vår flick na i magan tå vi börja me tem int.. .ja sku no byt ja om ja va to!

• ciiza

vi hadd bara aldra närmast på dopi så vi ringd bara runt å sa att tå å tå har vi.Vi hadd emiis dop i kyrkon men kaffi tä hejm. tyckt he va naleis högtidligare att ha i kyrkon, fast ti lika så va e ju lite dumt tå vi va max 20 pinnar......

• ciiza

jär halder jag på å sku måst städa fgö vi ska ha eit års kalas jär om några dagar! tiden går fort då man ha roligt..............

79.90 fö eit på vinter skoar! huvadå... he e no hemski pris he!

• ciiza

måst ju bara skriv att min Emilia fylder 1 år ida .

Grattis vågen 80!!!!

• ciiza

haha, måst bara pass på å laga ader "avundsjuk": ti ringd just från prisma så jag ha vunni 12 paket libero

Svar på tråden Österbottniska tråden 10