• Lizn

Österbottniska tråden 10

Ja,jär har vi o 28 grader i skugga och vi sitär inomhus allihopa Vi föredrar kaldare e väder....men int ska man väl klaga,te som har semester böv ju få dehär grann vädri

• Lizn

Fick sama svar som Karttu o Augustibrud
    Kan väl bara hald me...
    Skönt idaa me regn,sko böv baka na brö jär

• Lizn

Int missani na ni som int slapp ti Nyykaabi,he var bara sämber för varinda år....seir no som tofslan o vifslans mamma - kan int fösta et nan kan säli tokite skräp.

Men nu ska jag djära na roligare,nämligen fara på Stinky 79:s bröllop Trevlig helg

• Lizn

Svervel - vi har en AktaGraco 0-25kg,borda vara -03.Int har jag na ti klaga på na anat et tygi vart solbleika ganska fort så ha sir int så grann ut.Men vår bååne ha viri nöjd i ha

• Lizn

Mymlan - int lyckast tu na bra fö jär hällregnar e nu så na villo var int he fö oss

Trevlig veneziansk till Er alla!

• Lizn

JAg ha fått tvätta en deil fönste idaa men suck fön man är igenom heila husi

• Lizn

Idaa har jag haft meandi party,riktit roligt Tack trollens mamma Super fiin kläde!
    Väntar på att få döm

Jär tvättar jag no varinda dag,blandar allt och lite till,he mesta far på 60 grader,int har jag föstört na mytsi ännu

• Lizn

Ne Mymlan,jag e bara 16% norrlänning så jag passar no bäst jär,men kom och häls på sko jag no bra kuna tänk me

• Lizn

Päron sko no jag laga,jär är int riisi na höjdar

Svar på tråden Österbottniska tråden 10