Österbottniska tråden 10

Helt underbart fin! Jag vill ha!!!!
 Helt underbart fin! Jag vill ha!!!!   

På tal om att blockera folk, så det var det första jag gjorde när jag fick plus   Har du ingen presentation eller är gäst så blockar jag. Jag tycker det är ganska intressant att man skaffar sig ett till nick som man använder för att smyga på folks sidor, för man ser ju när man blockat nån hur nicket avregistreras och så dyker det upp ett nytt igen. Men jag tycker att såna som inte kan stå för vem de är och vad de tycker så måste ju vara lite.... hmm.... speciella? Nu drog jag ju alla över en kam och säkert finns det undantag som bekräftar regeln där med
  Har du ingen presentation eller är gäst så blockar jag. Jag tycker det är ganska intressant att man skaffar sig ett till nick som man använder för att smyga på folks sidor, för man ser ju när man blockat nån hur nicket avregistreras och så dyker det upp ett nytt igen. Men jag tycker att såna som inte kan stå för vem de är och vad de tycker så måste ju vara lite.... hmm.... speciella? Nu drog jag ju alla över en kam och säkert finns det undantag som bekräftar regeln där med   

Och ja, jag tycker det är lite kul att kolla upp och blocka sen om det är en "anonym"  Alltid retar det nån
 Alltid retar det nån 

Ännu om blockeringar. Jag håller med om vad du säger beibikär. Och om det är så att jag har blockerat nån så får man väl säga till här då om man vill in på min sida. Visst finns det säkert många som har sina orsaker till att vilja vara anonym och det är helt okej. Sen finns det ju alldeles tillräckligt många av den andra sorten med....
Är man inte ung när man är född -82?  
  Då är jag nog vääääldigt gammal
 Då är jag nog vääääldigt gammal 

Man kan nog inte undgå att se den
  Man kan nog inte undgå att se den   

Men den här röran som hägrar i vårt hus. Varmvattenberedare, tvättmaskin, torktumlare, badrumsinredning i matsalen. Fint, fint byggdamm överallt, dammsuger 10 gånger om dagen utan resultat. Glad att vi inte gjorde det här förra året då Ida var liten åtminstone
 Men den här röran som hägrar i vårt hus. Varmvattenberedare, tvättmaskin, torktumlare, badrumsinredning i matsalen. Fint, fint byggdamm överallt, dammsuger 10 gånger om dagen utan resultat. Glad att vi inte gjorde det här förra året då Ida var liten åtminstone   

Nä en kall öl som virrar runt i Helsingfors hela dagen vill vi ju inte ha
  Nä en kall öl som virrar runt i Helsingfors hela dagen vill vi ju inte ha   

Jag har haft ut dem alla tre på en gång. T.o.m Nico som är född i november, men då var det varmt och de sa att ut och gå bara, kanske tyckte de att jag behövde motion 
 Fast det tog nog en bra stund innan jag var till butiker med dem.
 Fast det tog nog en bra stund innan jag var till butiker med dem.