• rina78

Österbottniska tråden 10

Jaha, ida ha vi viri å beställt en säng åt ponken ti Stemma så lillbejbo får spjälsändze. Ho sover ju bara me oss nu å he känns onödit tå ho verkar sova gott å väl fö se sjölv . Om ja klarar åv ti lägg e åt sido...

• rina78

Ja far nu int ti Korv-Görans iallafall dähä närmast daga, så ja is int tänk på dömde ung pojka heldär. Å jär i Vasa finns int i na ung pojka i grilltjåske. Bara stinn kvinnona som int vejt va hampurilainen i på svensk heldär .

• rina78

stinky79: Bra frågo, jag vil å veta! Hu läng kan man ha döm utaföri kylskåpi???

• rina78

Maja T: Jo, den e skitkul, har sett den förr oxå

• rina78

Gravid tussimammona e rejna rama spårhunda *visslar*

• rina78

Maja T: Ska du sälj grejona din nu? Va ska nästa bejbi ha tå . Grattis på födelsedan förrestn! Ja e på god väg mot 30 rej .

• rina78

Sindi: Diskmedli jå.. he ha vi prova å.. Man sku int tro hur svårt he kan va ti få bort i (å tå hadd int a spilld na speciellt grömt heldär)! Tyvärr hadd menn pojk använd oparfymera så vi fick int ens na väldoft .

Oj huh va he kan va varmt! Rejna regnskogsklimati! Mulit å 25 grader, he var int na värr än sode!

Ponken ha somna i IKEA-igloon sen (et tält alltså). Ha just viri å skutt en tim, men he va int nära ha sku ha somna heldär. Nu kasta a se på isbjön i igloon å slockna direkt... Passandi ställ måst ja säg!

• rina78

Greta: Nej, va jobbit! Hoppas e rejder upp se å at e er nating anat som gar om!

• rina78

Augustibrud: He er no säkert liti besvälit ti "hitt" tömm. Om int di e fast i na bil som du gar om på stan .

Sama framgång me vagne ida, men nu e ponken i igloon sen igen, så kanski vi gör lika ida... Ha verkar nästan hald på ti somn . Bra så får ja böri ita na kakona!

• rina78

stinky79: Jå köp en toki så ska ja böri kåma tid å ång klädre min . Men kanski du sprutar liti vattni på a å lätar a självtork . Jånä, min textilkunskape e lika me noll. Tå ja sku virk en grytlapp i lågstadiet vart i en tåssu . Ja å så ska vi int tala om ade gango tå ja sku mangäl lakane på husis...

Svar på tråden Österbottniska tråden 10