Österbottniska tråden 10
 Fyller ju givetvis 25 i år igen

Tack för förklaringen
  Tack för förklaringen   

ellen h: Ingen dålig morgon för din del!   

Finns så många olika ställen man kan vara på, men jag har nog fullt upp med det här och bloggen som bara är i början än och så har jag ju nog en hel del som ska göras här hemma också. Så flera ställen lär jag inte finnas på   Faktiskt så tycker jag för det mesta att jag sitter för mycket framför datorn som det redan är
  Faktiskt så tycker jag för det mesta att jag sitter för mycket framför datorn som det redan är 

Har aldrig tack och lov haft mjölkstockning riktigt ordentligt! Men bara början till det är ju hemskt så jag lider med alla som får det.
Nu börjar vi ha ordning och reda här i huset igen, Nico var stor i mun igår kväll och fick sitt straff, han har städat sitt rum så det bara glänser och dammsugit hela nedrevåningen så länge jag och flickorna var till CM, plockat ur diskmaskin och hjälpte till att göra kebab (blev så snål när jag läste recepttråden) Spakare pojk än han har jag inte sett på länge, smörjer så mycket han bara hinner, har nog fått årets ranson av kramar också   Rebecca dammsuger vinden som bäst och Ida sover. Tack för barnarbete
  Rebecca dammsuger vinden som bäst och Ida sover. Tack för barnarbete  

Jag blev trött på alla snokare, har blockerat men tröttnade på det med, så nu har jag låst min sida, har försökt komma ihåg och sätta in i adressboken, de som jag glömt bort och vill in på min sida får säga till