Österbottniska tråden 10

Nån som är intresserad av en häst? Vet om en super arab som är till salu.

Idag säljer jag inte min men överlag är han också super
  Idag säljer jag inte min men överlag är han också super   Bygger, renoverar, fixar det mesta jag kommer på, tar med sig barnen på det mesta, ser till att mor i huset får shoppingbehovet åtgärdat med jämna mellanrum
  Bygger, renoverar, fixar det mesta jag kommer på, tar med sig barnen på det mesta, ser till att mor i huset får shoppingbehovet åtgärdat med jämna mellanrum 

Millami lycka till idag!
Alma: Tror ni vet vilken arab jag menar också, Nobella. Som A hade innan? Underbar häst, man kan inte annat än bli förälskad i henne   Nu ska jag trakasser Lordina, ingen skulle bli lyckligare än jag om hon kom hitåt och jag fick hälsa på henne nu och då
  Nu ska jag trakasser Lordina, ingen skulle bli lyckligare än jag om hon kom hitåt och jag fick hälsa på henne nu och då  

Hahahaha
  Hahahaha  

Lilla My   Ibland måste man ju slå till på stort
  Ibland måste man ju slå till på stort   

Jaha, om jag skulle få lyfta upp baken från stolen. Ida sover äntligen och huset borde storstädas 

Nu har jag städat klart och nog är det skönt!  Mat har jag också klart, bara att värma upp. Ida sover förhoppningsvis ännu en liten stund så jag kan sitta och ta det lungt, sen har vi nå rishögar som måst läggas på släpan men det far vi och gör när damen är vaken så hon får komma med och  hjälpa till.
 Mat har jag också klart, bara att värma upp. Ida sover förhoppningsvis ännu en liten stund så jag kan sitta och ta det lungt, sen har vi nå rishögar som måst läggas på släpan men det far vi och gör när damen är vaken så hon får komma med och  hjälpa till.