Österbottniska tråden 10
Nicolinus skrev 2007-10-19 20:09:43 följande:
å jag lcroft 
 Oj vad många jag hade missat, bra när ni säger till

Har lagat 2 till nu, tar inte så länge. Måste hämta mera matieral imorgon, fegade och tog bara lite då jag inte visste om det var för tjockt. Tack förresten
  Har lagat 2 till nu, tar inte så länge. Måste hämta mera matieral imorgon, fegade och tog bara lite då jag inte visste om det var för tjockt. Tack förresten  

Köpte faktiskt på Tiimari av alla de ställen, fanns som A4:ans ark.
  Köpte faktiskt på Tiimari av alla de ställen, fanns som A4:ans ark.

Godmorgon!   

Snart var det här höstlovet slut också. Måste iväg till stan och inhandla mera filttyg, funderar om man skulle fara gående det är ju så fint där ute idag.

Fått strutmani, har nu 8 stycken klara   

Men det behövs ju några till julgranen och sen tänkte jag ha som "reserv" julklappar några fyllda med godis. Alltid kommer det in nån som man inte räknat med med en chokladask och då kan det ju vara bra att ha nåt så man inte behöver byta choklad bara
  Men det behövs ju några till julgranen och sen tänkte jag ha som "reserv" julklappar några fyllda med godis. Alltid kommer det in nån som man inte räknat med med en chokladask och då kan det ju vara bra att ha nåt så man inte behöver byta choklad bara   

Arg, ledsen, illamående, gråtfärdig, ursinnig.... Man kan inte förstå hur vissa människor är funtade!

Mamma åt Issa: Roligt att du berättar hur det går och att lillan har en bra dag! Läser din blogg varje dag *kram*