Österbottniska tråden 10

Jaha, nu får jag väl gå och sova också, fick in de äldre ungarna som skulle sova i bastun, de uppskattade inte sången och skratten av grannarna. Jag som tyckte det började låta intressant, nån som plockade fram gitarr och sjöng, jättebra dessutom  Och nej, det var inte grannen som sjöng
 Och nej, det var inte grannen som sjöng 

Vaknade för en liten stund sedan   Fy vad tidigt man måste stiga upp snart igen när skolan börjar....
  Fy vad tidigt man måste stiga upp snart igen när skolan börjar.... Vart tog det här sommarlovet vägen?
 Vart tog det här sommarlovet vägen?

beibikär: Nog går det säkert riktigt bra att kör med det märket också   Mammas sambo har en Peugeot han med och han tycker så om sin bil och tur är väl det så mycket som han kör
  Mammas sambo har en Peugeot han med och han tycker så om sin bil och tur är väl det så mycket som han kör   

Ska läsa igenom sen vad ni skrivit, hinner inte nu. Varit borta från datorn sen i söndagskväll. Men tänkte ni ska få se bildbevis på första och sista sänghimmeln jag sytt. Ha i beaktande att jag inte kan sy! 

Tack atten   

. Tar personen i fråga så illa upp för att du har det nick du har så borde hon/han kanske inte vara på internet? Behåll du ditt nick och så får den personen göra och tycka vad den vill. Hur lite liv har den släkten förresten? Kanske borde börja med en hobby
. Tar personen i fråga så illa upp för att du har det nick du har så borde hon/han kanske inte vara på internet? Behåll du ditt nick och så får den personen göra och tycka vad den vill. Hur lite liv har den släkten förresten? Kanske borde börja med en hobby  

Galleri Ann finns på Rådhusgatan, nummer kommer jag inte ihåg. Men om man kör längs med Rådhusgatan bort från stan, mot idrottsplan. Så kommer ju åldringscentret eller vad det heter på vänster sida, sen kommer ett gult gammalt hus på höger sida, där var det finns en Antik affär, där finns nu också galleri Ann, hon har inte så mycket inredning mer utan mest textilprodukter.

Galleri Ann finns på Rådhusgatan, nummer kommer jag inte ihåg. Men om man kör längs med Rådhusgatan bort från stan, mot idrottsplan. Så kommer ju åldringscentret eller vad det heter på vänster sida, sen kommer ett gult gammalt hus på höger sida, där var det finns en Antik affär, där finns nu också galleri Ann, hon har inte så mycket inredning mer utan mest textilprodukter.