• steellady

Ny variant av presentation

Tänkte vi skulle testa ett presentera oss på ett nytt sätt.
    Vet inte om detta redan har gjorts här men i vilket fall gör vi om det.

Här är "reglerna":

Förnamn = mellannamn
    Efternamn = närmaste grannes efternamn
    Hemstad = senaste bussbesöket
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Intressen = det du avskyr
    Du har lika många barn som du har tatueringar
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg
    Musiksmak = sånt du inte tål
    Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Här kommer min:
    Hej på er!

Jag heter Matilda Durefeldt och jag minns inte riktigt vart jag bor faktiskt, i vilket fall så är jag 58 år gammal och jobbar som bonde på en gård.
    På fritiden brukar jag ägna mig åt mina intressen som är att skada djur och våldta folk. Jag har två barn men funderar på ett barn till vet inte riktigt vad jag vill ha men det ger sig.
    Jag har brunt hår men inslag av vita stänk och lite guld skimmer, mina ögon är helt grå men inslag av vit.
    Min musiksmak varierar lite men jag kan inte sticka under stol med att min absoluta favorit är opera när den är som skrikigast och favorit artisten är såklart Jill Johnson.

Eran tur! :)

• Svar på tråden Ny variant av presentation
  • Nyfiken gul

Förnamn = mellannamn
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg

Hejsan!!

Jag heter Anna Strömgren och bor i Stockholm och är 59 år och är alkoholiserad snickare/bonde.
    Mina största intressen är att ha det stökigt och skitigt omkring mig och jag älskar att bara släppa grejorna där jag står och går. Jag har ett barn men ska snart skaffa fler.. Jag har rosa hår för tillfället och blå ögon.
    Jag lyssnar helst på Deth metal men min absoluta favoritartist är Janis Joplin.

• HeddaBigBum

Förnamn = Juni
    Efternamn = Johansson
    Hemstad = Västerhaninge
    Ålder = 57
    Yrke = gjutare
    Intressen = sport
    Du har lika många barn som du har tatueringar = 2
    Hårfärg = rosa
    Ögonfärg = svarta
    Musiksmak = hård-hård rock
    Favoritartist = Fergie

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • steellady

Bra nu är vi igång! :)

Haha :)

• Arga Klara

Jag heter Sofia Sjödin och jag bor i Stockholm. Jag är 62 år gammal och jobbar på SJ.
    På fritiden brukar jag ägna mig åt mina intressen som är att kränka folk och begå brott. Jag har ett barn men funderar faktiskt lite smått på att ta bort det.
    Jag har grått hår men inslag av vita stänk. Mina ögon är kolsvarta.
    Min musiksmak varierar lite men min absoluta favorit är hip hop! Min favoritartist är Markoolio.

• Lilla Prussiluskan

Förnamn = mellannamn
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg

Hej!
    Heter Isabell Johansson och kommer från Uppsala. Jag är 58 år och frimurare. Mina intressen är att sy och måla. Jag har ett barn. Hårfärgen är ljusgrå och jag har blåa ögon. Jag älskar hårdrock och gillar Per Gessle!

• HeddaBigBum

oj... glömde...

Hej, jag heter Juni Johansson (double J) och jag bor i metropolen Västerhaninge. Av min 57 jordsnurr har jag jobbat större delen som gjutare. Smälta metall är min grej! Jag älskar att springa mig svettig, helst jaga en boll i timme efter timme tills musklerna värker och bollen fortfarande inte är fångad eller fängslad. Det känns meningsfullt!
    2 barn har jag, för det ska man ha i Sverige har jag hört. Med rosa frisyr och kolsvarta ögon är jag svår att missa, men lätt att minnas.
    Som gjutare och metallsmältare älskar jag givetvis håårdrock! Och ingen respresenterar väl den musikstilen bättre än Fergie!!

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • annaoedvin

Förnamn = mellannamn
    Ålder = pappas ålder
    Yrke = farfars yrke
    Hårfärg = tröjans färg
    Ögonfärg = byxans färg

Hej! Mitt namn är Maria Vet-ej. Jag har svårt för att minnas var jag bor. Jag är 54 år och åker runt på landets alla marknader och säljer godis. Mina intressen är löpning och att stöka ner så mycket som möjligt här hemma. Jag har en tatuering i svanken, en riktigt snygg sol! Mina ögon är går i en lite urtvättad svart nyans och mitt hår är för tillfället skogsgrönt (e egentligen ett skogsrå, men säj det inte till någon). Jag älskar death metall musik eftersom jag är duktig på att svänga med huvudet i takt till musiken min favvoartist är för övrigt Kajsa Stina Åkerström.

• Snirkel

Tjena!

Jag heter Malin Brännström och jag bor i Alanya. Jag är död och jobbar som målare och konstnär.
    På fritiden intresserar jag mig för att vara dum, dryg och nedvärdera folk.. Jag har ett barn och ska göra ett till inom något år.
    Jag har grönt och blommigt hår och ögonen är svarta.
    Jag lyssnar helst på modern jazz och dansbandsmusik och favoritartisten är Poplife.

• BF 2008 02 23

Hej, jag heter Tabitha Abasi, är 49 år. Jag är en kringdrivande kvinnokarl som lever på och bor hos olika kvinnor.
    Jag älskar sport på tv såsom friidrott, formel 1 och fotboll. Jag har inga barn och vill inte ha några heller. Mitt hår är blått och mina ögon är rosa. Jag älskar hiphop, men min favoritartist är Nelly Furtado.

• BF 2008 02 23

kvinnokarl? manskvinna kanske det heter? eller?? hahaha

Svar på tråden Ny variant av presentation