Inlägg från: Camille |Visa alla inlägg
  • Camille

buzzador tråden!

halloj hakar på här åxå då jag såg att den gammla tråden  blivit stängd..
    jag fick nytt erbjudande idag ifrån nestle barnmat
    jag har fått malaco truly innan...
    nå mer som fått ifrån nestle idag?

Jag älskar dej, min Amina
  • Camille

jag fick mitt paket  med posten i brevlådan...men jag vet att andra beroende på hur man bor har fått hämta ut paketet på posten...

jag fick nestle igår,men min dotter är glutenallergiker så jag kommer inte kunna anväda produkterna, så jag får ge det till vänner och bekanta...
    men jag ville inte tacka nej till ngt  erbjudande heller ifall man inte får några fler sen om man tackar nej.....

• Camille

jag fick avin att hämta ut nestle barngröten på posten idag så ska hämta ut det imorrn,,
    nån som hämtat ut det redan? hur stort var det ungefär?
    min lilla tjej är ju allergisk emot gluten så för  henne blir det ingen gröt utan jag kommer att ge bort alla påsarna till vänner

• Camille
    Mumu skrev 2007-08-29 20:49:18 följande:
    Det var stort! Och tungt, nästan tio kilo. Hälften av frutti-bägarna var det fullkorn i också, kan Amina äta det då?
    OJ då var det så pass tungt...aj då,, jag som  ska bära det på barnvagnen eftersom jag inte har ngt bil....får se hur det går då  
    jag ska ju til dietisten imorron så jag ska fråga henne då om det går med fullkorn, men jag antar att jag inte får ge henne ngt utan det eftersom jag bara skulle ge henne potatis pureerna än så länge..
    men ska kolla för säkerhets skull
  • Camille
    Erika skrev 2007-09-04 12:44:00 följande:
    Jehooo nu fick jag erbjudane om att vara med i en ostkampanj!!JAg får alltid matkampanjer o tyvärr aldrig godis eller liknande, men en ostbricka är ju aldrig fel!!
    åååhh  jag vill åxå ha ost!!!  men  antar att jag inte får mer nu eftersom jag just  fick nestle barnmaten
  • Camille

jag tror att det beror på vad man  klickar i för intressen man har vid  registereringen som man får produkterna.......

• Camille

är det ngn som har fått osten som  hade fått nestle barnmat  just innan? eller är det bara dom som fått halstabletterna som verkar ha chans på osten?

• Camille

hade ni lämnat in rapporten för halstabletterna (ni som fick dom)  innan ni fick erbjudandet om osten?

• Camille

VAA? HAR DOM TAGIT BORT  VÄRVNINGSFUNKTIONEN?  

• Camille

hmm  men hur blir det  då om man skickar en länk till ngn där  länken utgår ifrån att det är du som har värvat personen...man kan ju skicka runt en sån där det står ditt namn..
    haha va snurrigt det  blev nu..men jag tror ni förstår vad jag menar

• Camille

är det nån av  er osm fått chipsen som fick nestle barnmat nu senast

Svar på tråden buzzador tråden!