buzzador tråden!
halloj hakar på här åxå då jag såg att den gammla tråden blivit stängd..
jag fick nytt erbjudande idag ifrån nestle barnmat
jag har fått malaco truly innan...
nå mer som fått ifrån nestle idag?
halloj hakar på här åxå då jag såg att den gammla tråden blivit stängd..
jag fick nytt erbjudande idag ifrån nestle barnmat
jag har fått malaco truly innan...
nå mer som fått ifrån nestle idag?
jag fick mitt paket med posten i brevlådan...men jag vet att andra beroende på hur man bor har fått hämta ut paketet på posten...
jag fick nestle igår,men min dotter är glutenallergiker så jag kommer inte kunna anväda produkterna, så jag får ge det till vänner och bekanta...
men jag ville inte tacka nej till ngt erbjudande heller ifall man inte får några fler sen om man tackar nej.....
jag fick avin att hämta ut nestle barngröten på posten idag så ska hämta ut det imorrn,,
nån som hämtat ut det redan? hur stort var det ungefär?
min lilla tjej är ju allergisk emot gluten så för henne blir det ingen gröt utan jag kommer att ge bort alla påsarna till vänner
jag tror att det beror på vad man klickar i för intressen man har vid registereringen som man får produkterna.......
är det ngn som har fått osten som hade fått nestle barnmat just innan? eller är det bara dom som fått halstabletterna som verkar ha chans på osten?
hade ni lämnat in rapporten för halstabletterna (ni som fick dom) innan ni fick erbjudandet om osten?
VAA? HAR DOM TAGIT BORT VÄRVNINGSFUNKTIONEN?
hmm men hur blir det då om man skickar en länk till ngn där länken utgår ifrån att det är du som har värvat personen...man kan ju skicka runt en sån där det står ditt namn..
haha va snurrigt det blev nu..men jag tror ni förstår vad jag menar
är det nån av er osm fått chipsen som fick nestle barnmat nu senast