• Mumu

buzzador tråden!

Både jag och sambon fick Nestlé igår! Perfekt eftersom lillan precis börjat smaka lite mat !

Bäst just nu: Barn som sover hela nätterna!
  • Mumu

Jag och sambon kom båda med i Nestlé den här omgången, så shit vad gröt vi kommer att ha hemma nu ! Tur att man känner några med småbarn i rätt ålder... Men vi kommer att få mycket kvar också.

• Mumu

Jag kommer absolut att ge bort hela paket. Det är ju det som är meningen med Buzzador, att man ska dela med sig av det man får. Och så där mycket gröt skulle det ta superlång tid för vår lilla bebis att äta upp.

• Mumu
    Camille skrev 2007-08-29 20:44:13 följande:
    jag fick avin att hämta ut nestle barngröten på posten idag så ska hämta ut det imorrn,,nån som hämtat ut det redan? hur stort var det ungefär?min lilla tjej är ju allergisk emot gluten så för  henne blir det ingen gröt utan jag kommer att ge bort alla påsarna till vänner
    Det var stort! Och tungt, nästan tio kilo. Hälften av frutti-bägarna var det fullkorn i också, kan Amina äta det då?
  • Mumu
    Mrs Corbally skrev 2007-09-01 19:31:03 följande:
    Kollade och det jag hade tänkt fel på är att det står att man får hem en avi för att hämta på posten....Kanon, då kan jag hämta det imorron!!! Gu vad glad jag blev nu!!
    Fast jag fick då hem avi från posten i alla fall. Konstigt att du inte fick någon.
    Bäst just nu: Solsemester
  • Mumu

Nej, jag tycker inte det är ett dugg dåligt, Bimbims Mamma. Och förmodligen inget som buzzador kan påverka. De VILL förmodligen att buzzador ska bli skitstort och jobbar säkert stenhårt för att även bilföretag och annat än livsmedelsjättar ska vilja vara med på deras koncept, så NÄR Volvo bestämmer sig för att tio buzzadorer ska få testa en ny bilmodell så kommer förmodligen antalet poäng att spela jättestor roll. Du får tänka på att buzzador är ett ungt företag som inte har så mycket business än.

Nu har de tagit bort värvningsmöjligheten, va? De senaste jag har värvat har inte kunnat fylla i att de är värvade av just mig i alla fall. Så de som har så där jättemycket poäng kommer att ligga långt före oss andra för jämnan i så fall.

• Mumu

Ja, om du går in och kollar på formuläret som man ska fylla i för att bli buzzador så finns det inte längre nån ruta där man kan fylla i vilken medlem som värvat en. Så om inte jag har missat att man kan värva på nåt annat sätt så måste de ha tagit bort den.

• Mumu

Vad är det för en länk då? Ja, då har jag missat massa värvningar på sistone, för jag har bara gett dem instruktioner till hemsidan . Jaja, värre problem finns det väl...

• Mumu
    charmmiss skrev 2007-09-17 11:32:24 följande:
    både jag och min man blev erbjudna nestles kampanj, men man får bara tacka ett ja per hushåll, så min man tackade nej till kampanjen, verkar vara många som inte bryr sig om deras regler, synd för det är många som blir utan.
    Var har du fått ifrån att man bara fåt tacka ett ja per hushåll? I så fall gjorde vi fel...
    Bäst just nu: Frankrike 28/9
  • Mumu
    charmmiss skrev 2007-09-17 20:27:05 följande:
    mumu- det stod i det mailet som du fick när du blev erbjuden om att tacka ja til kampanjen
    Nej, där har du fel. Jag letade just fram det mailet och läste det mycket noga, följde även länken för extra information. Och ingenstans står det att man inte får tacka ja om nån i hushållet gör det.
  • Mumu
    charmmiss skrev 2007-09-18 09:04:41 följande:
    det stod iaf i det mailet jag och mannen fick, det var innan sommar, kanske de har ändrat på det nu.
    Ja, det måste de har gjort, för den här omgången stod det ingenting om det. Vi var ju med i svängen som håller på nu. Skönt i alla fall, för då har vi inte gjort nåt fel. Rent generallt skulle jag också tycka att det var fel att båda anmäler sig om det står att man inte ska göra det.
Svar på tråden buzzador tråden!