Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

buzzador tråden!

jaha! en helt ny tråd den har jag missat!

Sambon fick sitt paket med extra idag... själv har jag inte fått nån mer kampanj än malaco...

• lugnåsbo
    Hallongrottan skrev 2007-08-29 07:42:17 följande:
    Jag skickade blixtrapport igår. Vet ej hur man gör men gjorde det bästa jag kunde iaf Fyller i huvudrapporten om 1 vecka. Eller kan man fylla i den nu?
    man kan fylla i den nu men har du redan hunnit dela med dej till vänner o bekanta?
  • lugnåsbo
    Willhellmina skrev 2007-08-29 17:46:39 följande:
    OJ!! Denna tråden har jag missat! Så kul att hitta er!! Jag har bara fått halstabletterna. Blev lite snopen för jag fick en avi och trodde att det var barnmaten som kom. I mailet om barnmeten så stog det att man skulle tänka på att kunna transportera hem paketet. Så jag tog bilen till Coop. Och vad hämtar jag ut? En låda stor som lådan till mobiltelefonen.... Men barnmaten kommer väl snart hoppas jag!
    hur stora mobiltelefoner brukar du köpa
  • lugnåsbo
    Willhellmina skrev 2007-08-29 18:28:57 följande:
    Pyttesmå
    jaja jag fick ju paketet igår och tyckte iallafall att kartongen var lite större än mobilkartongerna
  • lugnåsbo

va fasiken, det är ju gratis
    Jag har fått en kampanj sen början av året och jag skulle inte klaga om jag så skulle få en vartannat år... är ju bara o tacka o ta emot...

• lugnåsbo
    jojo7 skrev 2007-10-24 08:27:13 följande:
    Min sambo fick också chipsen. Ska bli gott att smaka. Hoppas jag kan det bara eftersom jag ammar..
    varför kan man inte äta chips när man ammar ??
    BF 080412
  • lugnåsbo
    jojo7 skrev 2007-10-25 09:40:59 följande:
    tänkte ifall det är för starkt för pojken. Man vet ju aldrig hur dom reagerar...
    oj oj.. så långt skulle jag aldrig dra det
    chips är ju inte särskilt starkt
    BF 080412
  • lugnåsbo

välkomnskampanj är väl egentligen bara det dom kallar den första kampanj man får... =) eller?

BF 080412
Svar på tråden buzzador tråden!