Inlägg från: Ellieott |Visa alla inlägg
  • Ellieott

de gröna (eukalyptus) halstabletterna älskade min pojkvän, men alla andra har föredragit de gula (lemon), och det gjorde jag med!

• Ellieott

Jag har bara smakat lemon själv :S... De är goda men de smakar ju mest som godis, borde inte hjälpa så mkt vid halsont?

• Ellieott

välkomstpaket är bara det första paketet man får....

jag har också rapporterat

• Ellieott

trollet77

de som passar in på kampanjen får den, utefter vad man har fyllt i att man har för intressen, är det för många som stämmer in så får de med mest poäng förtur. Så ju längre man håller på desto större chans att få fler och roligare kampanjer!

• Ellieott

min syster ska tydligen få deoderanter, har ni också fått den kampanjen? jag har inte det :(. Tror att min o min systers profil ser ganska lik ut så det är väl för att jag har lägre poäng som jag inte får...

• Ellieott

Anke

nee ja vet hur det är håller med dig. Jag lägger verkligen ner tid på att fylla i och har genomtänkta svar och intervjuar mina "testpersoner" noga! Men inte får man nåt för det itne....

• Ellieott

första kampanjen brukar vara ätbara saker, halstabletter, godis, och kanske är även chipsen en sån första-kampanj? jag har då nte fått erbjudande om dem.

Svar på tråden buzzador tråden!