• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
    Tvåbarnsmamma75 skrev 2007-09-24 16:25:21 följande:
    Okej, jag har inte värvat ngn... Hur mycket poäng får man för varje värvad kompis? Inte fler kampanjer trots all värvning!! Synd!! Hoppas du får en riktigt häftig kampanj snart- det är du värd!!
    M får 200 poäng tror jag för varje värvad. Se 125 för varje rapport den personen lämnar in. Tack Hoppas jag med. hihi
    Men fortsätter mina poäng att minska lär jag ju ligga sist snart *s*
  • Asil1

Jag har varit med i 2år snart och har endast fått vara med på en kampanj. Orättvist tycker jag.

• lovebuz

Har själv bara 4475 poäng.
    Fick mina deodoranter idag gillar dem inte sååå mycket men nästa vecka kommer kaffet och sånt gillar jag :D

lovebuz skrev 2007-09-24 21:09:25 följande:
    Har osten också... kommer fasen drömma om ost!
    Guud va fuskigt att du får så många på en gång! *mega avis*
  • lugnåsbo

va fasiken, det är ju gratis
    Jag har fått en kampanj sen början av året och jag skulle inte klaga om jag så skulle få en vartannat år... är ju bara o tacka o ta emot...

• lovebuz

Tog ett halvår innan jag fick nån först... men sen kan det ju bli "Uppehåll" för mig beroende på vilka det riktas mot=)

• Emmixen

Går det att värva nu igen da? Det står ju inte vem personen blivit tipsad av om man klickar på länken man fick när man blev medlem.. Någon som vet?!

- www.emmixen.se - Jag har en sjukdom men jag är inte sjuk -
  • alarik82

lycklig, har skarapat ihop lite mer poäng, 1 rekrytering å 2 kampanjer som mina rekrterare har rapporterat. å hon som ja har fått poäng för att ja har rekryterat har inte ens sagt att hon har fått nån kampanj hem. kul kul iallafall

Svar på tråden buzzador tråden!