• annmi

Sjukdomen "Lichen"..

Stormar: Bra!

Jag undrar om någon har på tårna?
    Ser ut som jag fått på ena foten & tån Det trodde min läkare mé,såå..Nu smörjs det där mé!!

Går ju på Hud oxå naturligtvis för brister i huden och för den cancer'n,såå..får väl höra mé henne,min andra Läkare är Ju Professor i Gynekologi....

Ha det såå gott ♥ Kram ♥

• annmi

MammaLottisGottis : Ååå så skönt för dig..
    ♥ Kramiz ♥

• annmi

Miss Pinky : Jaa det verkar så för det har ju jag iallefall,fast...Ovanligt
    ♥ Kram allesamman ♥

• annmi

HimlaMilla : Lycka Till...
    Håller alla tummar,tassar & tår för dig imorron!

♥ Kraamen ♥

• annmi

"Lichen" blir värre sa min Läkare vid Stress (Ja' stressar inte,men)man bör ha lugn & ro i livet(Har jag)...
    Sedan kan den sätta sig var som helst till & mé i munnen Usch!
    Då får man tugga kortison...

Någon som känner vigen detta mé stress?
    Visst kan man ju sitta & stressa,men..Jag stressar inte tycker jag & ändå har jag fått detta sååå allvarligt 6 mycket som inte ens behandlingen hjälper på Triist,men sant

Annars huvét upp..föterna ned & fortf ingen svans

♥ Kraam på Er ♥

• annmi

Miss Pinky: Ok!
    Nu har jag ju mitt handikapp mé som gör att Stressar gör jag inte...Inte inombords va' jag vet heller,men..Tydligt är ju att jag drabbats hårt & annorlunde mé...
    Det säger min Läkare som för övrigt är väldigt bra!!!

Jaa om ändå denna Smörjning hade hjälpt
    Mitt måste dé Tyvärr skära bort ser det ut som nu..
    Ska till Läkaren imorron igen..Hm..blir såå trött!!Men..det är bara att bita ihop & försöka!!!

Har gått igen alldeles för mycké i livet för att "degas ned mig" nu

♥ Kramen ♥

• annmi

Née Miss Pinky jag är inte heller äldre Meen...Det är faktiskt såå att äldre drabbas mest,men..Enligt min Läkare går det nråt i åldrarna...
    Ja! För att säkert konstatera att det inte är "Lichen så borde dé tagit ett prov HimlaMilla,men..Såg dé säkert att det var svamp på det provet så...
    Nej,Dermovat hjälper inte mot svamt mig veteligt,men..Vaddå du kan ju vara ett undantag ju Sköönt för dig jue...

Är det ju bara bra & Grattis!
    ♥ Kramiz ♥

• annmi

HimlaMilla: Dé é bara att säga Grattis!! Skönt att du inte har "Lichen" ....Svampen är snart borta ska du se...

♥ Kraam ♥

• annmi

Smilla76: Orkar inte skriva mitt besvärliga utan rekommenderar att läsa mina inlägg OM du inte gjort det..
    Verkar som mitt är väldigt Pseciellt besvärligt!

• annmi

Smilla76. Föresten du..
    Enligt min Gynekolog som är Professor & Forskare i denna sjukdom säger att det är viktigt att ha sex Man skrumpnar ju av denna sjuka & man kan växa igen...Har ju själv gjort Op

Sååå..Använd emlakräm

Svar på tråden Sjukdomen "Lichen"..