• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Vigrid
    Välkommen!!!!

Jo, jag och min smbo vann budgivningnen!!!! Vi ska flytta hem till norr!
  • Vigrid

Nu bor vi ju utanför Göteborg och vi ska flytta en bit utanför Östersund, så det är ca 78 mil mellan här och det nya........ FörvånadGlad

• Vigrid
    Monnie:
    Jag la den här nya tråden under "Blandat" så INGENTING är OF TOPIC!!!!!   Smart eller hur??
  • Vigrid
    HEJ!!!

Ser ni vad jag har lyckats med!?!?!?! Jag har lagt in den gamla tråden längs upp i den här nya! Glad Hade inte en aning om att man kunde göra det..... Förvånad Men man lär sej nåt nytt varje dag!  
    Ser du Momsie, jag har äntligen fattat!!! *hihi*
  • Vigrid
    yossis:
    Trist med din vän....... Ledsen Jag har också haft en sån "vän" som inte tycker man är vatten värd så fort det dyker in en kille i deras liv! Skrikandes Jag blir så arg när jag tänker på det! Vänner är väl det man ska vara rädd om! Eller har jag fel? Förvånad  Jag är i vilket fall som helst inte mer än bekant, på sin höjd, med henne idag. Jag tror att hon saknar vänskapen mer än jag gör....... Hon har ju ingen att prata med när hon blitt dumpad eller insett vilken skit den killen var och dumpat han. Jag lyssnade ALLTID, tog mej alltid tid att träffa henne när hon behövde prata och så, men hon gjorde ALDRIG det för mej!!!! *BLÄ* Nej, det är såååå skönt att slippa tänka för mycket på henne nu......
    Ett tips är att PRATA med henne om det här, säg vad du tycker. Det kan ju vara så att hon inte tänker på det som du/vi gör....... Kan vara värt det om du vill ha kvar vänskapen.

Visst ja, Lolly har fått ungar!!!! Eller jo hon FICK ungar och när jag kom ut i går morse så var det bara en jätte nerkyld liten en vid liv och "rester" efter minst två bebbar...... Jag blev så ledsen, och fick så dåligt samvete...... Jag som nästan ALLTID går ut på kvällskvisten runt 22tiden, men i måndags var jag ute redan vid 18 tiden......... om jag hade gått ut senare så hade jag kanske kunnat rädda alla...... Men jag lyckades i alla fall värma upp den lilla stackaren jag hittade, jag la den i BH-nFörvånad, den fick upp värmen och jag boade åt bebben med Lollys päls. Och idag hade hon lagt dit ännu mera päls och jag tror att ungen kommer att klara det här!   Bild kommer inom kort.....

Nu ska jag gå ut och natta dom små liven!  Kram kram
  • Vigrid
    Mrs Bean:
    Vilka bra planerade burar! Jag ska ju bygga nån sånt nu på den nya gården, alltid bra att se hur andra har byggt!

Än så länge så lever och frodas den lille ungen....... Glad

Jag fyller 30 år idag, ja jag vet det kan man inte tro!! Men så är det i alla fall......... Jag ska fira med att käka TACOS och dricka en väldig massa mängder cider!!!! *hihi* Fest blir det på lärdag, hoppas jag...... Förvånad Jodå, en liten sketen fest blir det allt! Räcka ut tungan
    mamma till 3 underbart "galna" barn!
  • Vigrid
    yossis:
    Tack så hemskt mycket!

Mrs Bean:
    Tack så väldigt mycket för tårta coh "fyrverkerier"!!!
    Räcka ut tungan
    30 år idag!!!!
  • Vigrid

Hej!
    Nu har jag verkligen firat min 30-års dag!!!  Jag klev inte upp förrän vid 16 tiden igår eftermidda! Förvånad Det var en lyckad fest med mycket god mat, som jag lagade heeela dan, och dryck! *hihi* Jag gick och la mej vid 5 tiden på morron...... Hade såååå jävla kul! En jätte lyckad dag! 

Och igår sålde jag min första frasseunge, dom är ju 8 veckor nu på onsdag så hon fick lov att hämta han igår. Sen har jag "beställt" 2 honor från skåne som jag hoppas kommer nu i september.  Ska blli sååå kul, för jag har nu bestämt mej för att BARA ha frassar! Så jag håller på dygnet runt nu för att hitta bra hem till mina kaniner........ Det går nog att hitta, jag har ju 4 honor som man kan avla på coh 2 jätte fina hanar, också till avel. Glad 

Nu ska vi grilla! Vi ses!

Nu har jag fyllt och överlevt min 30 årsdag!
Svar på tråden Kanintråd #3