Surgrodornas surr
Här kan vi prata om kläder, träffar & annat smått och gott ![]()
Här kan vi prata om kläder, träffar & annat smått och gott ![]()
Jag har rådfrågat en moderator innan jag startade upp den här tråden. Vad som är bra att tänka på är:
den får inte innehålla någon reklam för varorna och ni som skriver i den får ha i beräkningarna attt andra kan tycka det är reklam och anmäler den så var noga med hur ni formulerar er.
Jätte bra tummen upp!!
*hänger på*
Toppen! Skönt att någon gjorde som jag tänkte! En egen tråd alltså för oss surgrod-nördar!
Jag håller på att göra en egen pärm inför säljstart & vill personifiera den lite lagom. Har därför skannat in mappen med sköldisar som vi fick på kick-offen & ska skriva ut bilderna & sätta in de snyggt i plastmappar för att ha med på träffar. Vad tror ni om det?
Mvh Birgitta superduper ny säljare
Selmas - det låter jättebra!!
Med risk för att förstöra din illusion lite så kan jag tipsa om att du får en egen pärm ihop med din kollektion.
Själv sitter jag och klurar på hur jag ska göra med prislapparna nu i höst... kläderna kommer ju på måndag eller tisdag & jag har träff på onsdag!! ![]()
Hej! Vad roligt, men har jag fattat rätt, kan bara vi som fått "inbjudan" skriva och läsa här eller alla kan komma in?? Isåfall får vi ju vara lite försiktiga med vad vi skriver ang nyheter osv.
Tänkte bara tipsa att vi får ju inte ha någon info på vår pesonliga presentation om att vi säljer, det hade jag missat men fick den infon igår och jag har sett fler som har det, så plocka bort det så fort som möjligt innan ni får en varning!!
Är så peppad nu efter kick-offen, Carl Fredrik var ju såååå bra och kläderna är ju som vanligt toppen!!!
Ha det gott alla och lycka till med bokningar mm..
Ang prislappar har jag skrivit ut dom på självhäftande papper och klippt ut och hängt på galgarna. Nån hade skrivit ut på papper och klippt lagom lappar och stansat hål och hängt på.
Alla kan komma in och läsa här. Så det är ett måste att tänka på att inte skvallra om nyheter mm.
Däremot valde jag att skicka inbjudan via inbox, så att tråden inte blir helt publik direkt.
Fast du har inte skrivit ut höstens priser va?? För de har vi ju inte fått?
Håller på att fundera ut ett sätt som går snabbt helt enkelt... och så verkar det inte klart om vi får lappar att skriva rakt ut som i våras heller.
Känns inte som om det kommer några kläder imorgon....