• marriiii

ung mamma grupp i jönköping?

finns de någon ung mamma grupp i jönköping? :D

• Svar på tråden ung mamma grupp i jönköping?
  • 20120508

okej,va kul! är det många mamor där och vad gör ni förnått?

visste inte att det fanns där, är det kul?

• marriiii

det är anja,jennie,anki,evelina,louise och jag. några mer ibland.. förra veckan gjorde vi barnens fot avtryck närsta vecka blir det tryck på t-shirts en annan vecka baby massage osv. så vi hittar ju på saker. man får komma med engna förslag också =) sen så bakar dom eller bjuder oss på mat ibland.. ja det är kul =)

• 20120508

va kul det låter... mycket aktiviteter.. SKa dra med min tjejkompis nästa onsag då vart i huskvarna är det?

• marriiii

huskvarnas familjecentral, om du vet vart den ligger ?

• 20120508

hmm,,,nej der vet jag inte... men det kan jag nog ta reda på kostar det något?

• marriiii

okej.. ne det gör det inte =) bara fika 5 kr :P haha

• 20120508

fan, då kan vi inte komma om det är såååå dyrt. hahahaha
    Skoja bara men det fattar du nog

Kanske vi ses nästa ons då...kul!

• 20120508

vart brukar du hålla hus annars här i jönjöping då?
    Jag är typ alltid på stan och har nog inte sett dig...

Tror jag i alla fall, men du kanske ser annorlunda ut i "verkligheten".

• marriiii

lite här och var rätt så mkt på a6 och stan..jag har sett dej rätt så mkt iaf.. jo jag ser la ut så, är inte så brun nu som jag är på bilden bara.. hehe

• 20120508

okej, ja, stan är väl mitt andra hem...hehehe. Bor ju på torpa så det är ju inte långt att gå dit när man vill ha nått att göra.

Ronja tycker inte det är så kul att vara hemma så det blir ju att man är ute mycket.
    Om du sett mig så har nog jag sett dig med då. Är ju så så dålig på att komma ihåg ansikten.

Men ska försöka få med nelly(eynelly på fl) och jennifer på onsdag i alla fall.

Kommer nog vara inne istan imorgon med min tjejkompis ska tattuera sig och den tar 3 timmar och jag lovade att titta in lite då o då.

Men nu ska jag sova... GOd natt!

Svar på tråden ung mamma grupp i jönköping?