Min bebis fot och ben blev blått och svullet...
I dag på förmiddagen så skrek våran 3-månaders bebis för fullt, vi trodde att han hade ont i magen då han bruka få det i bland.
Vi var ganska stressade eftersom vi skulle i väg på namngivelse.
Så han låg i vagnen och min make körde den fram och tillbaka och stoppade in tutten när den åkte ut...ja ni vet hur det är... Men när inget hjälpte så gjorde vi lite ersättning (fast han hade ätit för en stund sen) tänkte att han kanske var mer hungrig. När maken satt och matade Oliver som bara hade blöja så sa han; men titta på hans fot, foten och benet var alldeles svullet, blått och lite oranget, det såg jätte otäckt ut och vi skulle åka in till akuten, skulle bara ringa syrran och tala om att vi kommer senare.
När jag hade ringt syrran så började svullnaden gå ner och han började då få normal färg, så jag ringde barn akuten men de visste inte vad det kunnde vara men sa att om det inte syns nått nu så är det ingen fara, vi skulle återkomma om det kom tillbaka. Men jag vill ändå veta vad det kan har berott på, vet juh inte hur länge han var blå heller (dåligt samvete)
Någon som varit med om desamma och vet vad det kan bero på?