• Anonym (mamma)

Trionetta 28????

Hej!

Undrar bara om någon har erfarenhet vad det gäller Trionetta 28? Hade Trinordiol 28 förut men nu fick jag de här istället eftersom de slutat sälja Trinordiol(?) Funkade super bra med Trinordiol förut. Nu undrar jag om någon gått upp i vikt av Trionetta eller ner?

• Svar på tråden Trionetta 28????
  • Saara

Det var länge sen jag åt p-piller men när jag gjorde så åt jag Trionetta28 och jag mådde bra av dom och gick inte upp i vikt.

• gintonic77

Jag åt Trionetta 28 när jag blev gravid med mitt första barn =).

• Anonym (mamma)

Gravid??? hmmm, vill inte ha fler barn

• Obert

Två gånger har jag blivit gravid trots att jag ätit dessa piller!

Har provat ett par andra sorter men mått fruktansvärt dåligt av dem så jag har ändå gått tillbaka eftersom att jag mår bra på dem!

• Anonym (slarvern)

Jag har ätit trionetta 28 och glömt av att ta piller lite titt som tätt, och jag har inte blivit gravid ändå.. (Oops, kanske är jag som inte kan blir gravid??)

Nu äter jag neovletta 21 och tycker att de är helt ok, har inte märkt något konstigt alls..

• Anonym (mamma)

Nån som gått ner i vikt av Trionetta???? Snälla!!!!

• Anonym (lizzy)

Jag gick upp av dem 10 kg, men från 42-52 var kanske inte så farligt mådde inte dåligt av dem.. Men ner har jag aldrig hört att man gått?

Bytte iaf till trinovum och gick ner till 47 iofs så tränade jag rätt mkt..

• Anonym (....)

Jag blev gravid 3 ggr med trionetta28....

(2 aborter och 1 barn, varav min unga ålder då.)

• Silverstream

Gick varken upp eller ner av dem, fick dock migrän av dem efter några års användande.

• Anonym (mamma)

*PUFF*!!!!

Svar på tråden Trionetta 28????