• Anonym (mamma)

Trionetta 28????

Hej!

Undrar bara om någon har erfarenhet vad det gäller Trionetta 28? Hade Trinordiol 28 förut men nu fick jag de här istället eftersom de slutat sälja Trinordiol(?) Funkade super bra med Trinordiol förut. Nu undrar jag om någon gått upp i vikt av Trionetta eller ner?

• Svar på tråden Trionetta 28????
  • bebis00

jag äter trionetta 28. och har verkligen inte gått upp i vikt, snarare gått ner i vikt. jag mår jätte bra med dom.. får aldrig nån mensvärk har mens i högst 3 dagar!

• JC71

Jag åt dom i 15 år och jag gick inte upp i vikt eller blev gravid trots slarv, men jag hade ständig huvudvärk (migrän) Slutade efter alla år och värken försvann, om det nu var pillerna det vet man ju inte till 100% . Men ganska troligt... 

Den vackraste stunden i livet var den när du kom...
  • Anonym

Jag har haft trinordiol sen jag var 16 är nu 26. Jag fick byta till trionetta för ett par år sedan. Som de sa är de samma tabletter men till ett billigare pris.Så de är ju jättebra att dem gör så. De har funkat lika bra som trinordiol. Inga problem alls! =)

• Chokladnöt

jag blev varken gravid eller gick upp i vikt av Trionetta 28 :)

• Anonym (mamma)

Skönt att höra att några inte gick upp i vikt! Hade trinordiol innan jag blev med barn och det funkade jätte bra med dem. Gick faktiskt ner i vikt av dem. Nu fick jag de här istället men det ska väl vara samma sak?

Någon mer???

• Szqa

åt trionetta 28 och gick inte upp i vikt men humöret flängde runt som jag vet inte vad... efter ett tags användning började det stabiliseras till viss del men fick utbrott till och från ändå...

• CarlHerman

Jag åt Trionetta 28 i 9 år. Fick nyligen sluta för att jag fick lite högre blodtryck för varje år som gick, så nu äter jag cerazette istället.Fungerar inte alls lika bra!

Jag gick inte upp i vikt med trionetta vad jag vet, bara det som man "naturligt" går upp mellan 17 och 26 år. Mensen kom punktligt. Jag saknar mina trionetta!!

• Edit

Åt Trionetta i ca 10 år, fick sluta pga av att mamma ganska nyligt haft bröstcancer. Min BM tyckte inte att jag skulle tillföra nå mer hormoner. Så jag slutade, skönt att få gå utan några månader innan nån "verkstad" börjar =)

Gick inte upp nå speciellt av dom, blev sån otrolig vanesak att äta dom. Dock har mängden mens ökat ganska mycket nu.. Tyvärr, men det är nåt man får leva med.

• TindraMaximus

Trionetta 28 har fungerat perfekt för mig, har ätit dom i 13 år.

Svar på tråden Trionetta 28????