Inlägg från: Hoppas snart på Bebis |Visa alla inlägg
  • Hoppas snart på Bebis

Ska köpa ny mobil

mitt abonnemang går ut nu i augusti vill inte förlänga då jag har tre och tycker inte alls om tre!

någon som vet några bra erbjudanden just nu med mobil och abonnenmag och grejjer??

• Svar på tråden Ska köpa ny mobil
  • Hoppas snart på Bebis

vad rekomenderar ni för mobil?

• Hoppas snart på Bebis

de mesta kamera och musik och så ska den va liten och smidig gärna lite tjejjig:)

• Hoppas snart på Bebis

åhh den ser fin ut! snygg design! hur blir de billigaste och köpa den då? med vilket abonnemang? eller utan abonnemang?

Prinsessorna skrev 2007-08-07 22:14:26 följande:
    Jag köpte en sonyericsson. Tycker egentligen bäst om Samsung men ville prova nytt.Denna köpte jag. Billig och ser ut att va en bra telefon. Ville ha en musiktelefon med bra kamera. www.katshing.se/prod/prod.asp
  • Hoppas snart på Bebis

vad är det för mobil då?
    Fru Indosaurie skrev 2007-08-07 23:40:31 följande:

& min sambos mobil kostar på katshing 762 kr med exakt samma villkor som han köpte den för på meramobil för 0 kr.
  • Hoppas snart på Bebis

ni som verkar kunna lite meramobil har ett erbjudande på en svart w880i och så får man en w200i utan extra kostnad för 349 kr i månaden i 24 månader och då har man 199 kr att ringa för! är det ett bra erbjudande? är uppkopplingsavg även med i dom 199 hos telenor?

• Hoppas snart på Bebis

med abonnemang?
    jag ar inte 2500 att lägga ut just nu därför tänkte ja ta med ett abonnemag eller nått för att slippa lägga ut pengar!
    ringer och sms för 199 gör jag nog, har haft 3 med 300 minuter att ringa för och de brukar gå åt!
    aa jag menar att 349 är den totala månadskostnaden och då får man 199 att rinag för!
    har precis sagt upp mitt 3 nu så!
    den ena mobilen va låst till telenor och den andra va upplåst!
    ja vet inte..åhh va svårt!!

filurar skrev 2007-08-08 00:59:52 följande:
    Förresten, om du köper samma kombination av mobiler och abonnemang på katshing istället, så betalar du bara 2472kr istället för 3600, så du sparar över 1000kr. Gör det i så fall, om det är just de mobilerna du vill ha!
  • Hoppas snart på Bebis

hjälp mig hitta det bästa erbjudander på en svart w880i då:) till billigast månadspeng de e nog en sån jag vill ha(tror ja)

• Hoppas snart på Bebis

ringer inte så värst mycket men de blir endel...samma med sms! smsar mer än ringer iaf! ja jag vill flytta över ett nummr från tre! nej har inga pengar och lägga som de e nu! bindningstiden spelar nog inte så stor roll!

• Hoppas snart på Bebis

okej tack:)

filurar skrev 2007-08-08 13:12:15 följande:
    Måste iväg till apoteket nu (om det inte börjar ösregna, det åskar...), men jag ska kolla efter mobil åt dig när jag är tillbaka.
  • Hoppas snart på Bebis

jag hittade på kas nånting sidan en sån w880i med telenor 100 i förhöjd + 99 för abonnemanget i 24 månader och då ringer man för 99 kr me de borde bli billigast va??

• Hoppas snart på Bebis

NU ÄR EN W880i BESTÄLLD!! HOPPAS ATT JAG VALDE RÄTT NU BARA!!
    Med telenor 199 kr i månaden ringer gör jag för 99 kr i månaden.
    Någon som vet hur lång tid det tar innan den kommer hem? beställde på Katshing

• Hoppas snart på Bebis

är det nån som vet om abonnemanget kommer i bervlåda eller?? hämtade precis ut telefonen men inget abonnemag va me:-/

• Hoppas snart på Bebis

okej åhh vad tråkit fick mobilen ida men inte abonnemanget:( tur att jag har ett telenor kort här hemma ändå då:)
    mobilen e gör läcker! högtalarna jag fick me e gör bra:)

Svar på tråden Ska köpa ny mobil