Inlägg från: pulmones |Visa alla inlägg
  • pulmones

Test - är du en psykopat?

Jag kom också på varför....tror jag. håller svaret för mig själv och kollar om det är rätt .....vill inte sabba för dom andra som vill gissa.

• pulmones

jag hade rätt!....är jag psykopat nu eller vaddå?

• pulmones

jag tyckte svaret var solklart!. den som inte förstod det där måste ju vara ännu farligare än en psykopat

• pulmones

Är man psykopat bara för att man snabbtänkt?

• pulmones

precis....får man inte vara en trögtänkt psykopat ifred?

Theress skrev 2007-08-06 13:24:43 följande:
    Är man snabbtänkt bara för att man är psykopat?
  • pulmones

hälften här låtsas vara tröga för att inte bli psykopatstämplade!.....förstår det. alla dessa fördommar mot psykopater!.

Nu får man inte helller vara både psykopat OCH trögtänkt *suck*

• pulmones

PSYKOPAT!.......( )
    crash and burn skrev 2007-08-06 13:34:41 följande:

hon kanske hoppas på att träffa han igen på sin systers begr???? eller jag vet inte men det var det första jag tänkte... ska gå kolla nu på svaret :o)
  • pulmones

nu ligger syrran risigt till...... .
    crash and burn skrev 2007-08-06 13:37:31 följande:

jag vet! gha? :o)
  • pulmones

jo....letar offer för fulla muggar.....du då?

Murloc skrev 2007-08-06 13:43:30 följande:
    Alla vi fl-psykopater kan ju gå samman och mörda till höger och vänster? Vad säger ni?
  • pulmones

Jo, jag verkar trevlig men jag är rätt lömsk.....jag har ingen empati för djur öht......i morse fångade jag fjärilar och även fast jag vet att de inte kan flyga efter jag tagit i dom så pillar jag på dom läääänge.....ja helt utan att de känns hemskt.

CloudBerry skrev 2007-08-06 13:52:31 följande:
    Ni som kunde svaret är ni som personer väldigt trevliga utåt sett, på gränsen till äckligt trevliga, har ni svårt att känna empati för både djur och andra människor och har lätt att manipulera då borde ni vara oroliga men knappast annars.
  • pulmones

......hoppas ni förstod att jag skojade lite....??

Svar på tråden Test - är du en psykopat?