• olympia71

mustasch...

är dom mörka kanske det hjälper med att bleka? det gör jag. sedan tar jag bort de grövsta/längsta med pincett.
    visserligen blir det ju lite "mustasch" kvar men den är åtminstone så lju att den är knappt skönjbar. ser du dig omkring så märker du att det är MÅNGA kvinnor som har mer eller mindre hårväxt på överläppen...

• olympia71

Anonym (skäms) skrev 2007-08-07 11:18:08 följande:

Hur bleker du? Jo, tror nog att det finns fler med fjun Bara igår tyckte min son att jag såg ut som pappa, för jag hade skägg som han uttryckte det! Haha
    T.ex. har Åhléns City (Stockholm) Veet's hårblekningscreme. Suverän! Och jag har ganska känslig hud men den funkar bra ändå.
  • olympia71

Marie Curie skrev 2007-08-07 11:37:13 följande:

Jag bleker också mina små svarta Jag tycker man kan se en sturktusskillnad i ansiktet i vissa vinklar och ljus om man tar bort håren helt, jämfört med de ställen i ansiktet där håren finns kvar. Inte så snyggt. Därför gillar jag blekning bättre.
    håller med. de där fina fjunen som lixom ger en sammetsstruktur (kan inte förklara det bättre) försvinner ju oxå om man vaxar...och då syns det ju rätt tydligt att man vaxat. jag gillar inte det...
Svar på tråden mustasch...