• Fru Humla

Bikini för större byst??

ja jag rekommenderar ju freyas bikinis men de kostar nog iaf 600 kr ungefär. men det är de värda!!
    kolla change.com
    de etablerar butiker just nu....vet inget om deras priser men de verkar ha bra prylar

• Fru Humla

jo men det är ju bara överdelen som kostar 600 underdelen kostar ju ca 400 kr till sååå;-D

• Fru Humla

nejnej men det vet jag väl...men hittar du nån freya bh/bikini som kostar under 400 så säg till för det har jag aldrig hittat...

• Fru Humla

pikku...: i vilken storlek då?

• Fru Humla

kan förklara det varför vi har olika syn på priserna de brukar vanligen kosta mera i storlekar uppemot G och H tyvärr...

• Fru Humla

åå ts vilket kap!
    men tråkigt att måsta sy i nåt man redan köpt...så är dte jämnt*sucka*
    vad var dte för butik du hade hittat dem i?
    isisis: ja la redoute har stora stl men jag betsällde därifrån å de måste vara jättesmå i storlekarna för den storlek som jag brukar ha var som en trekantsbikini därifrån. nån mer asom har den erfarenheten därfirån?

• Fru Humla

*haha* ts jag menade att de var så små att de ser ut som trekants menjag kan faan inte heller ha en sån å som du sa man tappar huvvet av halterneck...inget för oss...man bär ju runt på ett gäng kilon...
    å spenatmamman: jag är hemskt lessen du kankse pratar av egen erfarenhet men dte är inte min erfarnehet iaf...tyvärr...det spelar ingen roll hur bra det sitter runt om hur mycket stöd osv dte är sen jag gick upp på över F kupa så måste dte vara rejäla axelband annars håller man inget på plats å axlarna blir som kameler.
    sen är det ju så att bikins görs i ett helt annat tyg som aldrig kan ge samma stadga som vanliga bh tyger så där måste vi storbystade ha bra axelband annars kan man ju lika gärna kasta dem över axeln när man springer ut i det blå

• Fru Humla

förstod att du var försäljare
    jag kompromissar ytterst sällan med kvaliten på mina bhar...det får kosta vad det kosta vill. är det inte perfekt modell å storlek å snyggt utförande får det vara....
    jag har provat det mesta, har åkt till större städer enbart för att gå till en affär där ajg hört att de har vad jag söker...å jag kan inte hålla med dig helt å hållet. i en perfekt värld är det så men det går inte att få tag i...kankse är det jag som har någon verklig konstig form elelr nåt men jag får skavsår av det mesta allt från skor till bhar så är det sydda så att jag ska slippa axelbanden så skaver det sönder kring kroppen...
    så det är min enda kompromiss att axelbanden måste vara shyssta och ha stooort stöd från en bra omfång osv...jag skulle bli överlycklig om jag kunde få tag i en amningsbh med bygel i storlek 80K eller ev en insydd 85K....för det jag dras med nu är outhärdligt....två icakassar till kupor är det bästa jag fått tag i å då har jag beställt på internet för 500kr.*sucka*
    det näst bästa var en 85I som jag fick sy in å fixa med...ser bra ut men blev inte hundra eftersom kupor utan bygel är så hängiga*grr*

Svar på tråden Bikini för större byst??