Kraftig mensvärk, gravid?
Alla skriver att den molvärk man har i början av en graviditet inte brukar vara så stark.. Finns det ingen som har haft kraftig mensvärk och ändå varit gravid?
Alla skriver att den molvärk man har i början av en graviditet inte brukar vara så stark.. Finns det ingen som har haft kraftig mensvärk och ändå varit gravid?
Växtvärk och mensvärk känns precis likadant.
Senast idag hade jag en enorm växtvärk,kändes värre än när mensen brukar komma
Man ska inte ge upp hoppet då?
Tycker jag inte du ska göra..
*plötligt händer det* har man ju hört nånstans...
Jag hade som riktigt ordentlig mensvärk när jag var gravid med dottern. Från kanske ett par dagar före BIM och sedan i en vecka i alla fall. Sen var det en mer svag "växtvärk", men de där runt BIM var som sagt riktigt ordentligt ont, låg vaken på nätterna tom, och det brukar jag inte göra av mensvärken.
När jag var gravid fick jag SUPERont i livmoderstrakten, mycket värre än vad som brukar kännas med mensvärk. Låg med varmvattensflaska på magen konstant och surade. Ge inte upp!
Det känns som att man vill ge upp varendA gång mensen kommer...men sen kämpar man på igen. Stark drift , det här med att fortplanta sig.
Hade värre "mensvärk" än när jag har mens när jag var gravid. Blev bara värre och värre i ett par veckor, sedan vag molande värk.
Kanske finns hopp för mig då.... Hoppas , hoppas..