• Anonym

Katastrof...jag har snusat!!!

Alltså det är bara till att lägga av ! Jag la av med rökadet när jag var i vecka 22-23 och håller än idag ! Har varit rökfri över ett år nu och det känns helt underbart ! När jag väl födde ut sonen så känndes det såå bra att man inte rökade för inte fan vill man skada sit lilla mirakel ! ALLT nicotin skadar mer eller mindre ! Tänk på det !

• Anonym

Vill bara tilågga att du varit skiit duktig om du hållt up såå länge innan ! Då klarar du det nu med ! Lycka till med allt !

• Anonym
    Dittrich skrev 2007-08-07 09:11:28 följande:
    anonym;Jag önskar jag vore lika stark.jag har bara rökt en gång under grav.men är så sugen varje dag men att titta på henne och att jag ammar så håller jag mig borta... men vad händer sen när jag inte ammar och jag går ut på krogen eller sitter på en uteservering med den där kalla biran i solen.....
    Jag har festat och jag ammar inte mer , men jag tänker på hälsan å på min son så fixar det sig ! Känner inget sug faktiskt ! Fy man vill inte skaffa sig cancer själv ! Jag vill leva länge , hehe ! Hoppas att du klarar dig lika bra du med
  • Anonym

Anonym (snusare) skrev 2007-08-07 09:14:29 följande:

Jag led av en hemsk depression + att jag blir jättenere av hormonerna när jag är gravid. Hade jag inte fått ta en snus då och då hade jag gått under, så även min sambo. Jag vet att det är otroligt själviskt och helt åt helvetet, men det var att välja på att jag i princip skulle ta mitt liv (så illa ställt var det) eller få ta en snus som lindrade det värsta för stunden. Slutade när jag lades in på förlossningen för igångsättning och började inte igen förrän jag slutat amma mitt barn ca 1,5 månad senare. Är i samma sits den här gången, riktigt deprimerad.
    Men kanske du ska söka hjälp med att sluta då ? Jag vet att det är svårt , det är skiiit svårt att sluta MEN du har varit snusfri innan i dit liv å då klarat dig ! Det tar ju ett tag att bli avvänjd men det går , jag låvar ! Spara pengarna å gör något roligt med dom ! Ge dig inte du klarar det ! KOM IGEN !
  • Anonym

Sluta ha ångest! Visst det är inte bra, men försök att sluta istället.

det är ingen som bättre av att du har ångest!

Kram på dig!

Svar på tråden Katastrof...jag har snusat!!!