Schweiz-träff i höst?
Vi var ju några svenskar i Schweiz som i en annan tråd funderade på att träffas.
Finns det fortfarande intresse för en träff i höst?
Jag anmäler mig i alla fall
Vi var ju några svenskar i Schweiz som i en annan tråd funderade på att träffas.
Finns det fortfarande intresse för en träff i höst?
Jag anmäler mig i alla fall
kaj04, jättekul!
Milona, ju fler desto roligare, inte sant? Och vi är ju alla utlandssvenskar oavsett vart vi bor
Ain, sist vi hade tankarna om en träff så pratades det om Luzern så att ingen behövde åka genom hela landet, och tanken är ju god, att man träffas någonstans "mitt i"
Ellan03; välkommen hit! Hoppas att allt gått bra hittills med flytt och allt.
Någon mer?
Visst borde vi vara fler svenskar i Schweiz? Ingen mer som är intresserad?
Hej
Har varit lite frånvarande i tråden på sistone... Finns en anledning till det; Vi har bestämt oss för att flytta hem till Sverige. Vi stormtrivs för visso här, men saker och ting förändras ju alltid.
Så jag överlåter till er andra att driva tråden vidare. Vi har ju byggt upp ett stort kontaktnät här nere så vi kommer nog att vara i Schweiz emellanåt ändå, så jag kommer fortsätta följa Schweiztrådarna med intresse.
Skall gå ut och njuta av den underbara kvällen, vi har haft en underbar sommardag här idag.
Kram så länge
Nej men, arg gubbe här med (även i andra tråden... ) vad är detta? Gör glada gubbar i stället