Inlägg från: Murloc |Visa alla inlägg
  • Murloc

Joel Bitar

Vad tyckte ni om Joel bitar?

Alla jag pratat med hatade verkligen den serien. Antingen var de rädda för Joel, eller så tyckte de han var allmänt hemsk.

Vad var meningen med denna serien egentligen?

• Svar på tråden Joel Bitar
  • Murloc

Mar

Vad var det med den du gillade? De flesta minns joel bitar med fasa, vad jag förstår.

Hu.

• Murloc

Jag är föd 1980, och jag tyckte den var helt hemsk. Jag tyckte att Joel var en riktig hemsk unge helt enkelt. Min man var rädd för honom.

• Murloc

Siili

Malcolm? Det har jag nog missat helt faktiskt. Som tur är.

• Murloc

Lisa79

Ja, jag tyckte han var hemsk, jag var ett barn, och jag tyckte detta andra barn var hemsk. Han betedde sig dåligt, tyckte jag. Därför tycker jag fortfarande inte om honom.

Varför skulle jag hata Köping, det är en stad.

• Murloc

lillrottis

Vad har det med saken att göra?

Du menar verkligen att alla med ds är precis likadana?

• Murloc

Lilja

Inte heller jag reflekterade över att han skulle ha downs förrän jag blev äldre. Jag tyckte bara väldigt illa om Joel.

De kan inte riktigt ha tänkt till när de bestämde sig för att göra det programmet.

• Murloc

lillrottis

Vem tycker inte att alla är lika värda? Jag ville veta vad andra tyckte om programmet Joel bitar, ett program som jag själv tyckte illa om som barn, då jag tyckte att Joel var en hemsk unge.

Om de inte är likadana, så kan inte alla vara otroligt mysiga och goa. Det är inte bra du skriver så.

• Murloc

lillrottis

Jag antar att du tycker alla människor är söta och mysiga då.

Jag förstår dock inte varför du drar upp det är.

• Murloc

Lisa

Nej, det förstod jag inte, jag tittade aldrig på det, och det har passerat ganska obemärkt förbi.

• Murloc

Precis, jag tror inte det var någon jag känner som fattade att Joel hade downs. Han var bara elak och jobbig.

Svar på tråden Joel Bitar