Inlägg från: lillrottis |Visa alla inlägg
  • lillrottis

Joel Bitar

ååå ja älskade att kolla på joels bitar när ja var liten Han var så mysig tycker ja

• lillrottis

Jag jobbar med en person som har ds... Å ja kan säga, att ja aldrig träffat en sån mysig person i hela mitt liv... Dom e så underbara

• lillrottis
    Murloc skrev 2007-08-08 20:51:45 följande:
    lillrottisVad har det med saken att göra? Du menar verkligen att alla med ds är precis likadana?
    ja ursäkta mig då..  Men ja tycker alla är lika värda.. å för vissa av er verkar de inte så...

Alla med Ds är absolut inte likadana, eftersom alla har sin egen nivå i handikappet..
    Menar de att de med ds, är otroligt mysiga och goa, sen sjäkvklart kan de få sina spel också men vem kan inte de...

Skit samma, verkar inte som man får skriva fritt här... bye bye...
  • lillrottis
    Murloc skrev 2007-08-08 20:56:33 följande:
    lillrottisVem tycker inte att alla är lika värda? Jag ville veta vad andra tyckte om programmet Joel bitar, ett program som jag själv tyckte illa om som barn, då jag tyckte att Joel var en hemsk unge. Om de inte är likadana, så kan inte alla vara otroligt mysiga och goa. Det är inte bra du skriver så.
    Men ja skrev att JAG tyckte alla var lika söta och mysiga... Sen får ju alla tycka vad dom vill eller hur??
Svar på tråden Joel Bitar