• Bluescreen

Total invasion!!!

Av dessa jävla... millimetrar, kommatecken, strips... eller vad man nu väljer att kalla dem. De ser ut såhär;

,

och kliar som FAN när de kryper på en. Och det gör de. Överallt, innanför kläder, i näsa, öron, ögon... ÖÖÖÖVERALLT.

Fan att man inte ens kan vara ute nu när solen skiner! Har ni också invasion?

• Svar på tråden Total invasion!!!
  • Bluescreen

Trinity78; Nej nej nej. De är MYCKET mindre än vad bananflugor är. De ser helt precis ut som ett [ , ] fast kanske ändå lite smalare.

• Enkiteng

Skumma. Är jag i fel del av landet kanske? Eller snarare i rätt...

De där som kryper på krukväxter heter ju trips, släktingar kanske?

• Tjofsen

Det ÄR tripsar...min älskling har precis bekräftat det. Han ringde från jobb och undrade vad jag gjorde...."jag undersöker vad det är som kryper runt på mig"..."det är tripsar" sa han då.

Då vet vi det.

• Hemliga 72an

Dom är hemska! Finns på balkongen tills solen kommer dit då försvinner dom. Men då orkar jag inte vara där!

• Enkiteng

Ja, med hundra olika arter i Sverige måste de ju kunna se ut på lite olika sätt. Hoppas inte krukväxtsorten beter sig likadant, för dem träffar jag på då och då.

• Bluescreen

Tjofsen; Oooh nej! De finns på riktigt! Jag började nästan hoppas på att de var ett gravt fall av inbillning från min sida *s*

VIDRIGT!!

• vildamamma

uscha.. fy va äckligt.... putsade skärmen en stund tills jag upptäckte att det va en prick och inte smuts på skärmen i ts inlägget =)

• Två Kottar

Var bor ni som lider av dessa då? Här finns inga (Göteborg).

• Bluescreen
    vildamamma skrev 2007-08-08 18:31:59 följande:
    uscha.. fy va äckligt.... putsade skärmen en stund tills jag upptäckte att det va en prick och inte smuts på skärmen i ts inlägget =)
    Hahaha!! Rätt nöjd med den faktiskt *asg* :-P

Två Kottar; halmstad.
  • Bluescreen

NennasuS; Nej, de svider inte och mig veterligen bits de inte heller, utan det kliar så GRYMT när de kryper på en. Det känns som en liten liten vattendroppe som rinner på huden, ungefär.

• NennasuS
    Bluescreen skrev 2007-08-08 18:38:22 följande:
    NennasuS; Nej, de svider inte och mig veterligen bits de inte heller, utan det kliar så GRYMT när de kryper på en. Det känns som en liten liten vattendroppe som rinner på huden, ungefär.
    Ok. Då vet jag inte. Här finns iaf små små odjur som kallas Svidd och de bits och är hemska! Sen kliar/svider det vid betten. *Håller mig inne i asfaltsdjungeln*
Svar på tråden Total invasion!!!