• annelieee

smycke till barn?

nån som vet vart man kan köpa silversmycken som örhänge o så på nätet?

• Svar på tråden smycke till barn?
  • CrystalHeart

Mitt tips är att söka efter "silversmycken"

Alltid kommer det upp nån webbutik.

Ska det vara till dop tex, så kan man ju söka efter doppresenter etc.

Lycka till!

• lokisse

örhängen är väll ingen doppresent??

• lokisse

Har man örhängen när man är sa liten?

• juliah

lokisse, lika gärna som en del väljer att ge typ en fickplunta i silver (skulle personligen inte göra det) för framtida bruk så kan man ju ge bort örhängen som ska användas när barnet blivit större.

Och ja, det finns barn som har örhängen. (Inget jag heller skulle göra men alla är vi olika)

• thisismylife0

ger man bort fickpluntor i doppresent? Det har jag aldrig nånsin hört talas om. Undrar vad personen ifråga tänker på i det ögonblicket när han/hon köper en sån present. Shit..

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • bomullshuve

jag har sett en fin silverängel med en diamant på www.bluebox.se men jag får inte sidan att funka nu så jag kan länka direkt till smycket... Men det finns under doppresenter tror jag.

• bomullshuve

jag har sett en fin silverängel med en diamant på www.bluebox.se men jag får inte sidan att funka nu så jag kan länka direkt till smycket... Men det finns under doppresenter tror jag.

• bomullshuve

Svar på tråden smycke till barn?