• Anonym

tack och hej leverpastej

Så.. nu är det slut... jag bodde där för 2 månader. Jag ser det framför mig likt en film, jag ser hans lägenhet, den fina parken runt hörnet, jag hör hur folket pratar, jag ser alla våra minnen-bra som dåliga. Jag hör hans röst på morgonen, han pussar mig. Och nu är det borta.

Det känns som marken under mig skakar och att jag dras ner i ett hål, allt längre ner.

Han säger att han älskar mig men inte vill bo med mig, men om han älskar mig varför gör han då slut med mig?

Jag hatar att vara i sverige nu, de flesta är så oförskämda, jag gillar inte språket längre.

Mitt hjärta och min själ är med honom, i hans lägenhet, i hans land och i hans stad. Han har gått till sängs nu, jag ser min tomma plats i sängen och jag önskar jag kunde ha hans armar runt mig-om så bara för en sista gång.

Tack och hej leverpastej!

• Svar på tråden tack och hej leverpastej
  • Anonym

Alltså fan vad jag är patetisk, jag brukar hata sådana här inlägg på FL, men nu förstår jag hur dem känner sig. Hade jag inte haft barn så hade jag bara velat dö. Jag tänker mig att jag vänjer mig med att vara här men jag vet redan att mitt hjärta är fortfarande där. Inget ställe är så vackert och ingen man har jag någonsin älskat som jag älskar honom.

Och framförallt, hur kan han säga att han älskar mig men göra slut?

• Anonym

tack för kramen

• Patrik vill bli Pappa

Du är inte ensam,,det har hänt mig en gång oxå,
    jag föstår vad du känner,,
    förvånad e fel ord,,
    bestörtad för kraftigt,,
    ledsen,,de e självklart,,
    ja jag finner heller inte ord,
    men, ger dig oxå en kram,,

• Anonym

Patrik vill bli Pappa skrev 2007-08-08 01:26:37 följande:

Du är inte ensam,,det har hänt mig en gång oxå,jag föstår vad du känner,,förvånad e fel ord,,bestörtad för kraftigt,,ledsen,,de e självklart,,ja jag finner heller inte ord,men, ger dig oxå en kram,,
    Tack
    Vad jag önskar jag hade någon som kunde vara här och hålla om mig. Jag önskar jag var 4 år när min mor sa till mig att allt skulle ordna sig och att jag trodde henne!

Beklagar att det hänt dig också. Hade varit lättare om han sa att han inte älskar mig och att han aldrig vill höra av mig igen. Men när han älskar mig-varför ger han upp?
  • Patrik vill bli Pappa
    Anonym skrev 2007-08-08 01:29:04 följande:
    [citat]
    Patrik vill bli Pappa skrev 2007-08-08 01:26:37 följande:
    TackVad jag önskar jag hade någon som kunde vara här och hålla om mig. Jag önskar jag var 4 år när min mor sa till mig att allt skulle ordna sig och att jag trodde henne!Beklagar att det hänt dig också. Hade varit lättare om han sa att han inte älskar mig och att han aldrig vill höra av mig igen. Men när han älskar mig-varför ger han upp?
    [/cita
    Ja varför man ger upp?
    för mig va de nog stolthet efter att blivit behandlad så abbrupt,,
    du får vara 4 år och du får sitta i min famn och jag kan bara sitta här och lyssna på dig,,t]
  • deciBell

finns ingen som kan svara för honom.

Men du klarar dej själv också, jag lovar!

Kram

• Anonym

Patrik vill bli Pappa skrev 2007-08-08 01:31:16 följande:

[citat]Patrik vill bli Pappa skrev 2007-08-08 01:26:37 följande:TackVad jag önskar jag hade någon som kunde vara här och hålla om mig. Jag önskar jag var 4 år när min mor sa till mig att allt skulle ordna sig och att jag trodde henne!Beklagar att det hänt dig också. Hade varit lättare om han sa att han inte älskar mig och att han aldrig vill höra av mig igen. Men när han älskar mig-varför ger han upp?[/citaJa varför man ger upp?för mig va de nog stolthet efter att blivit behandlad så abbrupt,,du får vara 4 år och du får sitta i min famn och jag kan bara sitta här och lyssna på dig,,t]
    Vad du är snäll. Han sa att det finns en chans att han ångrar sig och han sa att det är stor sannolikhet men han vill inte inge mig hopp. Om man älskar någon så borde man inte ge upp, det gör aldrig jag iallafall!
  • Patrik vill bli Pappa

Just de TS,,de är inget du behöver beklaga i mitt fall för jag har gått vidare,,
    Man klarar mer än man tror,,
    man skall unna sig ett visst mått av stolthet oxå,

• Patrik vill bli Pappa
    Anonym skrev 2007-08-08 01:32:33 följande:
    Patrik vill bli Pappa skrev 2007-08-08 01:31:16 följande:
    Vad du är snäll. Han sa att det finns en chans att han ångrar sig och han sa att det är stor sannolikhet men han vill inte inge mig hopp. Om man älskar någon så borde man inte ge upp, det gör aldrig jag iallafall!
    Prata på du,,lägger en filt om dig så du har de varmt och bekvämt i famnen,,
Svar på tråden tack och hej leverpastej