• Black pearl

Ont i huvudet när det drar ihop sig till åskväder.Myt eller verklighet?

När det drar ihop sig till åskväder.Det blir kvavt,varmt allmänt tryckande luft.Då får åtminstone jag ont i huvudet.Är ni flera här som känner igen er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-08 20:18:16:
    Att jag bara orkar starta en tråd i ämnet tom.

• Svar på tråden Ont i huvudet när det drar ihop sig till åskväder.Myt eller verklighet?
  • sanndris

Jag får såååå ont i huvudet... så för mig stämmer det..

• Black pearl
    sanndris skrev 2007-08-08 20:18:26 följande:
    Jag får såååå ont i huvudet... så för mig stämmer det..
    Då är jag inte knäpp då? Nej skämt åsido..hade väl inte trott det egentligen
  • Angiie

Det beror på, om det är riktigt kvavt.. då kan jag få huvudvärk.. men oftast inte.. oftast får jag det innan ett riktigt oväder oxå =)

• Black pearl
    Angiie skrev 2007-08-08 20:20:11 följande:
    Det beror på, om det är riktigt kvavt.. då kan jag få huvudvärk.. men oftast inte.. oftast får jag det innan ett riktigt oväder oxå =)
    Det känner jag ju också till givetvis.Vi känner kanske av det olika.
  • Gibiesmamma

jo jag med, blir väldigt dåsig och får ont i huvet innan åska...

• Eelle

jag får det om de blir kvavt. De blir det ju sånnt tryck i luften så man får ont i huvet. Jag brukar alltid få det när det blir oväder med åska.

• Black pearl
    Eelle skrev 2007-08-08 20:24:25 följande:
    jag får det om de blir kvavt. De blir det ju sånnt tryck i luften så man får ont i huvet. Jag brukar alltid få det när det blir oväder med åska.
    Då hjälper varken "böner el fader vår" mot den huvudvärken.Det enda är ett rejält oväder med regn och åska.Som för att rensa luften.
  • Kaldorei

blir alldeles matt å trött i kroppen å får världens huvudvärk. har alltid varit så, även då jag var liten. min mamma e likadan.

• Sommaren22juni1979

För mig stämmer det väldigt bra , jag kan märka det direkt på gubben dagen innan med , för han brukar känna av det tidigare än mig...

En liten ängel sa till mig i mina drömmar .... snart .. snart ska du få din önskan...
  • Tessiie

Jag får alltid huvudvärk när det drar ihop sig till oväder....jobbigt emellanåt

♥ (¯`°?.¸ ♥ Tindra & Casper är mina sötisar ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Ont i huvudet när det drar ihop sig till åskväder.Myt eller verklighet?