• Anonym

Tagen i alla hål...ibland.

Ibland vill flickvännen bli tagen både analt och vaginalt, men nu under en lång tid ca 3 månader har hon inte viljat analt alls. Nu helt plötsligt då vi inte träffats på ca 10 dagar och hon haft sin mens vill hon bli tagen "i alla hål". Till saken hör den att vi befinner oss 100 mil ifrån varandra för tillfället och kommer inte få tillfälle för sex förrän om en vecka.

Är detta vanligt bland tjejer?, och vad har hänt som gjort att hon ändrat sig?. Ska jag vara glad eller orolig över denna förändring?

ps. Känns som ett "Kära Bullen" brev, men jag var tvungen att få råd från utomstående som inte känner mig eller hon.

• Svar på tråden Tagen i alla hål...ibland.
  • Anonym (5)

Hihi Bullen

Jag lever i ett fast förhållande och gillar att bli tagen i bägge hålen, ibland vill jag och ibland inte. Kan gå någon månad eller månader mellan. Jag tror inte du behöver oroa dig, själv vill jag bara bli tagen i bägge när jag är riktigt upphetsad eller om jag känner mig på det humöret just då.

• Anonym ("Redaktio)

Hej killen i brevet

Inget att oroa sig över. Sånt är fullt normalt.

• Anonym

Ok, men vad gör att man är på det humöret som tjej?. Är det efter, innan eller före mensen eller så?. Hon har precis haft sin mens nämligen, och äter cerazette så hoh har inte haft den på tre månader förrän en vecka sedan, och den slutade för ca 4 dagar sedan.

• Anonym (ombytlig)

Jag är också väldigt ombytlig när det gäller allt möjligt.

Ibland kommer jag in i perioder där jag helst vill ha analsex, ibland bara vaginal, ibland både och.

Ibland kommer jag in i perioder där jag helst läser böcker, andra perioder kan jag brodera, sitta framför datorn, skriva, måla...

Såna är vi nog.. många av oss..

• Anonym (5)

Ja när man känner för det är nog olika precis som man kanske inte känner för en viss ställning en gång eller flera.
    Mid mens så kan man bli väldigt känslig både fysikt och psykiskt. Själv brukar jag må skit 2 veckor innan och under mens. Men sedan så beror ju mycket på villket sinneslag man är i.

• Anonym

som alla andra skrivit så har man ibland lust o ibland inte, har märkt att jag ofta har lust för analt efter att ha tittat på porrfilm.. så man kan nog hitta på grejer för att få lust till d även fast man inte har lust från början

• Anonym

Vad är det som gör att hon blir på det humöret?, för just nu så har hon jobbat mycket och är stressad så jag får inte riktigt inte ihop det. Annars brukar hon inte vara SÅ HÄR kåt nämligen ;)

Kan hon ha träffat nån ny?.För hon har varit distanserad mot mig, solat solarium, och haft mobilen avstängd och sa "jag ska till X"(och så harklade hon samtidigt, ungefär som "det ska jag inte") Samt igår då vi pratade på hemtelefon ringde det på hennes mobil hon som förstärkte namnet då hon sa namnet på killen som ringde, en kille som jag känner. Men lät även då som det var nån annan hon pratade med. Nu vet jag att jag kan låta paranoid och misstänksam, men jag menar inte att vara eller låta så. För sen helt plötsligt då hon lagt på mobilen och den hon pratade med var hon trött, och då var klockan 2230, ändå så sov hon till kl 0900 imorse. 10 timmar, i och för sig kan att hon sov så mycket gjort att hon blev kåt. Men hon sa att hon var trött då och även senare på dagen. Så jag får det inte att gå ihop, "snälla berätta kan jag vara gravid" :) Allvarligt, vad beror det på, för jag fattar inte och får det inte att rimma. Kan hon ha nån på sidan om?...eller fallit för nån annan utan att ha sagt eller vill säga det?.

• Anonym

du tror inte d kan bero på att ni inte träffats på 10 dgr o inte heller kan träffas? :) man brukar oftast ha mest lust när man inte kan träffas o om man inte träffats på ett tag.

• Anonym

Anonym: Ja, men inte på det sättet. Då säger och visar man det på ett annat sätt tycker jag, men det är jag det och jag är en kille :)

Svar på tråden Tagen i alla hål...ibland.