• Anonym

Rekommenderat brev..?

Har fått en avi om att hämta ut någonting rekommenderat på posten.
    Någon som vet vad som skickas rekommenderat??!
    Står att "försändelsen kom den 10/8".
    Är det ett brev borde det väl inte stå försändelse?

Hehe, snurrig jag vet Men aldrig fått ngt rekommenderat så tacksam för svar

• Svar på tråden Rekommenderat brev..?
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-08-10 12:51:23 följande:
    socialen och andra företag skickar rekommenderat. Även post från utlandet kommer oftast rekommenderat. Jobbar på ett utlämningsställe för post så jag vet
    Vet du vad produtkod: IR betyder?
  • Anonym
    Julias mamma skrev 2007-08-10 12:50:57 följande:
    TS:Inboxa mig infon du har på brevet så kan jag kolla via jobbet om du vill!

Sambon skulle också försöka luska lite på jobbet

Jättetack annars! Hör av mig om han inte får reda på ngt!

• Anonym

kollinummret som man kan söka på börjar på rr och slutar på se. Det står under streckkoden

• Anonym
    Anonym skrev 2007-08-10 13:00:33 följande:
    kollinummret som man kan söka på börjar på rr och slutar på se. Det står under streckkoden
    Tack!
  • Anonym

Okej nu får ni hjälpa mig
    Så här står det på Historik:

Historik:DatumMeddelande10 augFörsändelsen har kommit till mottagarens utlämningsställe. Express körs ut till mottagaren, övriga försändelser aviseras.10 augBrevbärarkontor ......., Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.9 augStockholm utr,Sverige, Försändelsen kommer att skickas vidare till utdelning till mottagen9 augStockholm utr,Sverige, Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren.9 augStockholm utr,Sverige, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.

• Anonym

Historik:DatumMeddelande10 augFörsändelsen har kommit till mottagarens utlämningsställe. Express körs ut till mottagaren, övriga försändelser aviseras.

10 augBrevbärarkontor ....., Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.

9 augStockholm utr,Sverige, Försändelsen kommer att skickas vidare till utdelning till mottagen

9 augStockholm utr,Sverige, Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren.

9 augStockholm utr,Sverige, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.

• Eldna

Eller så går du bara och hämtar ut det så får du veta vad det var...

• Anonym

Borde väl vara paketet från utlandet?

• Anonym
    Eldna skrev 2007-08-10 13:04:39 följande:
    Eller så går du bara och hämtar ut det så får du veta vad det var...
    Har inte möjlighet just nu. Annars hade jag hämtat det imorse.
  • Anonym

Kanske någon frågat innan men varför går du inte bara och hämtar det och stillar din nyfikenhet? Jag hade inte kunnat vänta.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-08-10 13:06:01 följande:
    Kanske någon frågat innan men varför går du inte bara och hämtar det och stillar din nyfikenhet? Jag hade inte kunnat vänta.
    Kan inte just nu!
  • superanna

det är ett ems-brev med utkörning. från utlandet alltså. rekommenderade brev inom sverige körs jua ldrig ut.. kläderna till dottern med andra ord

• annmi

Rekommenderat brev kommer ofta till mig..
    Det är till min internetbank då..Men
    Är Du TS & superanna samma person?

• Anonym

Här är TS!

Det var bara dotterns namnnappar som de hade skickat rek.
    Trodde att det var ngt riktigt allvarligt.
    Puh!

Svar på tråden Rekommenderat brev..?