Vad har du emot Lidl?
Ja, det undrar jag. Verkar vara många som aldrig vill gå in dit. Why?
Ja, det undrar jag. Verkar vara många som aldrig vill gå in dit. Why?
Lite rörigt tycker jag att det är. Lite ofräscht ibland. Annars ingenting, förutom deras konsitga kassasystem men det kanske man lär sig att leva med
Gillar inte Lidl.
Har varit på den i Skärholmen, Stockholm, och sunkigare affär går inte att hitta.. Grönsaker ligger ner tampade på golvet o allmänt ofräscht, dessutom blev jag magsjuk efter att ha ätit revbensspjäll jag köpte där.
Men min mamma brukar handla på Lidl i Täby o den ska tydligen vara bra o fräsch..har aldrig vart där dock..
För det första ligegr det så långt bort ifrån mig att hade jag inte haft några åsikter om det så skulle jag inte ha handlat där ändå. Tycker dock att det känns sunkigt där dessutom har de väl urusel personalpolitik, eller? blandar jag ihop det med netto nu kanske?
Jag gillar det inte för jag vill ha kända märken. Jag blir lite skeptisk då det är så billigt.
Det ser också så tråkigt ut i butiken,en massa pallar med varor.
Jag handlar bara på ICA maxi eller hemköp. Willys gillar jag inte heller.
Undrar om (överklass)reklamen fungerar?
Jag var in på Lidl i Täby idag och det stod minst 50 bilar på parkeringen, det var långa köer till kassorna, som var av traditionell modell med långa band efter själva kassan.
Själv köpte jag ingenting eftersom de inte hade någon kameraväska kvar.
Håller med den som tidigare skrev att man kan hitta billiga presenter där. Har själv köpt bl a en superbra titan-stekpanna för dryga 100-lappen. Vet man inte var den är köpt tror man säkert den kostar flera hundra vilket motsvarande kvalitet brukar gör på t ex ICA.
lidl är mkt fräschare än netto tycker jag, va i båda affärerna idag. netto mögligt sallad och frukt. lidl mkt fräsch fruck och sallad...
men kött och mejeriprodukter köper jag ej på de nämna platserna
Absolut inget emot Lidl, bara det att jag aldrig varit där
Affären ligger för långt bort från oss.
Däremot känner jag de som handlar där och de är nöjda