• Anonym (tess)

kräkfobi

Anonym skrev 2007-08-10 22:40:10 följande:
    Men blir det en annan sak när det ör ens egent barn som kräks? Man måste ju ändå hjälpa det. Kan ju inte bara strunta i det. Är det lika farligt då ?
    Visst är det en annan sak men i stort sett tycker jag att det är lika hemskt. Men skulle jag vara hemma själv så skulle jag naturligtvis ta hand om mina barn men jag skulle må asdåligt o bryta ihop sen.

Kallar mig tess nu o följer gärna upp den här tråden mer men nu måste jag sova.

Ha de så bra så länge ts.

Godnatt!
  • Anonym (tess)

Åh, nu var jag här igen. Måste bara haka på det sistnämnda hemska då karln går på toa hellst på natten o blir borta länge...huga vad rädd jag blir då eller som sagt då barnen säger att de har ont i magen..hjälp!!

Min förra kille fick magsjuka en gång o jösses vad han lät då han kräkade o mina känslor för han bara totalförsvan o jag kan inte gå in på hans toa längre för då tänker jag på den där natten.

• Anonym (tess)

På dagis i våras så säger en personal med ett leende på läpparna att idag har lille vad han nu hette spytt då vi lekte i kuddrummet. Jaha, tänkte jag han kanske fick magsjuka sa jag o de knöt sig i magen på mig. Nej, säger människan, de kom inget mer, se så pigg han är nu!
    Ahh! Ville springa därifrån, de hade alltså låtit ungen vara kvar! Vad säger man?

• Anonym (tess)

Jag mår illa titt som tätt. Kvällarna är ju värst då sitter jag o oroar mig att jag ska li sjuk på natten.

Inget trauma vad jag vet iallafall. Alltid varit livrädd att kräkas...gråtit floder då jag var liten o mamma visste inte huur hon skulle stötta.

Alkohol kan jag dricka, brukar gå bra. Sällan kräkts av de.

Svar på tråden kräkfobi