• Anonym (Clone)

Clone a Willy från Teknikmagasinet

Min kille köpte idag en "Clone a willy" från Teknikmagasinet. Är det nån som har testat att göra en sån? Nyfiken på hur resultatet blev...

www.vuxen.se/cloneawilly-kit-p-2491.html

• Svar på tråden Clone a Willy från Teknikmagasinet
  • Tezz81

nej, men jag sa till sambon att jag önskade mig en sån i julas. Han trodde jag skojjade och köppte ingen. Jag skojjade nog lite , men det är ju lite kul endå...

• Anonym

Vi har gjort en sådan, blev väl sådär bra. Den luktar skumt och känns inte riktigt som det material som vanliga dildos är gjorda i.
    Hett tips är att trimma/raka innan för det fastnar som fan om könshåret är längre än nån cm.

• Anonym (Clone)

Ja det är en kul grej helt klart. Hoppas bara att resultatet blir så pass bra att den går att använda...*ler*

• Anonym (vet)

Går att använda. Helt ok. Jag har 2!  :)

• Anonym (Choklad)

Har nu gjort formen, nu väntar jag på att chokladen skall svalna, sen skall här gjutas chokladsnopp att ge till frugan när hon kommer hem....

• Anonym (vib)

Finns det vib i den eller är det bara "vanlig"?

• Anonym (vib)

Anonym (vib) skrev 2007-08-15 19:50:00 följande:

Finns det vib i den eller är det bara "vanlig"?
    Såg precis att det var det Är det en bra vib då? kraftig, steglös?
  • Anonym (Choklad)

Chokladsnoppen vibrerar inte, möjligen att den får smaklökarna att vibrera... ;)

• Anonym (vib)

Anonym (Choklad) skrev 2007-08-15 19:52:29 följande:

Chokladsnoppen vibrerar inte, möjligen att den får smaklökarna att vibrera... ;)
    Ha ha , vibrerande chokladsnopp kanske inte skulle bli nån storsäljare
  • Anonym (Choklad)

Äsch då, det är väl det bästa av två världar. Vibrationer och choklad. Iofs så kanske inte kombinationen är den bästa då det nog skulle bli rätt kladdigt om man skulle nyttja den till annat än att äta....

Ska snart kolla hur den blev, sedan skall det bara på ett rött band och invänta frugan.

• Anonym (Choklad)

Nu är den klar, vart skitbra. Det blir verkligen en kopia. Får se hur frugan reagerar, inte varje dag man får sätta tänderna i snoppen... Ska försöka spara formen och göra en till sen när hon ätit upp denna. Trist att behöva köpa en ny varje gång man vill göra en sturske Laban i choklad.

Svar på tråden Clone a Willy från Teknikmagasinet