• Babylilja

mer unga mammor i sthlm

när ja går på stan ser ja nästan inga unga mammor...vart gömmer ni er nånstans? skulle va kul å ha nån annan ung mamma å prata me..:P

• Svar på tråden mer unga mammor i sthlm
  • anna ruffs

men jag håller med om att man nästan bara ser gravida eller småbarnsförädrar runt 30 när man är ute, eller sitter på mvc... fast jag ser mycket yngre ut än vad jag är, tror de flesta tror att jag är 17-18. folk som kommer in på jobbet frågar om man praktiserar och sånt.. sen att man får griniga blickar från tanter som tycker att flicksnärtan inte ska ha barn än..

hehe vi hade en prao på jobbet en gång som frågade vad jag pluggade, när jag sa att jag pluggar inte, jag jobbar här så han, jaha är du 18... nej. jag är 24.. sen pratade inte han nåt mer med mig under hela sin prao period...

• Glada Ankan

Hallå! jag är 23 år med en dotter född januari i år. Vi gömmer oss i bromma och här är snittet 35-36 år för förstfödderskor så jag räknar mig som ung mamma...

• Babylilja

hm nu känner man sig ju ännu yngre..;) är bara 20...och gift till på köpet..:P

• Mickan I

Jag har en syster som är 85:a med TVÅ barn, en på snart två år och en på fem månader... Hon är ung mamma

• millan87

Jag finns i s-tälje.. de e iof en bit untanför.. men e oxå ugn mamma, ska fylla 20 i nov, me dotter som e 4 mån

• Unga morsan

Va kul =) Jag är också 20 år och fru. Mamma till Noa som är 8 mån. Det är ju inte direkt eh, vanligt?
    Var i sthlm bor ni?

Babylilja skrev 2007-08-12 00:39:46 följande:
    hm nu känner man sig ju ännu yngre..;) är bara 20...och gift till på köpet..:P
  • Mylittleboy

Unga morsan:

Jag är 24 år och bor i Stockholm. Har en son på snart 3 år (blir det i november.

Vart bor du då?

Svar på tråden mer unga mammor i sthlm