Hade ni tofflor med till bb? Vad för tofflor i sånt fall?
Mjuka natt-tofflor, stoppa-i-foten-sandaler, hela skor...?
Mjuka natt-tofflor, stoppa-i-foten-sandaler, hela skor...?
Hade Tevasandaler med mig = det enda jag kunde få på mina vattensvullna fötter när vi åkte in. Jag fick göra en förflyttning till fots i korridorerna mellan rum med badkar och själva förlossningsrummet och var glad att ha dem då också. Kan tillägga att de satt kvar på fötterna när dottern kom... (fniss). Hade dem även efteråt - det tog ett antal dagar innan vattnet i fötterna försvann, så jag hade inte kunnat ha några andra tofflor.
Hade Birkenstock med men gick mest barfota.
haha, intressant hur flera av trådsvararna är barfotabarn
...VARFÖR "kan man" inte gå barfota???
Tofflor är väl en smaksak om eller vilken typ man vill ha. förstår inte riktigt din fråga TS?
Tror inte att sjukhuset har någon särskild "toffelpolicy"...
Jag ahde sjukhus tofflor, fick låna därifrån. Skulle inte vilja gå barfota eller i strumpor,med tanke på alla som går fram o tillbaka där, alla bobbor som finns ..nej fy. Jag går inte heller barfota i affärer.
VAR det komplicerade... menade jag.
Jag blev bara nyfiken på varför man undrar vad andra människor har för tofflor...tycker det är lite komiskt..*hihi*
Jag hade mina foppatofflor (strumpor i)..de funkade perfekt för jag svullnade ordentligt när vi låg på BB efter förlossningen. Inga andra skor hade funkat.
Men som någon skrev..ett par riktigt sköna raggsockor låter ju också toppen. Ska nog köra på det den här gången! ![]()