• Annapann

Nya vagnen drar snett! Arg!!!

Vi köpte en babytravel jogger comfort för en månad sen och nu drar den rejält snett åt vänster. Vi har absolut inte kört nåt konstigt med den. Jag blir så less! Imorgon ska jag till babyproffsen och klaga. De måste väl ha nån sorts skydlighet att hjälpa till?

Stolt mamma till världens bästa Åke!
  • Svar på tråden Nya vagnen drar snett! Arg!!!
  • hug me

när vår EL scooter drog snet så riktade de den i butiken där jag köpt den.

ღ mamma till 2 prinsessor ღ
  • BabyEm

Min el scooter oxå!!!!!!!!!!!!!!

• caln

Har precis varit och bytt chassit till våran BRIO sitty som drog åt höger. 2 års garanti för fabrikationsfel så det var inga problem. När vi kommer hem och ska ut på promenad märker vi att denna vagn drar åt vänster!!!!! Blir snart tokig. Känns ju pinsamt att åka dit igen och "klaga". Är vi känsliga eller? Vagnen drar tydligt inte bara lite. Visst är det mycket irriterande när man är ute och går att hela tiden få korrigera riktningen?

• Annapann
    caln skrev 2007-08-12 18:56:01 följande:
    Har precis varit och bytt chassit till våran BRIO sitty som drog åt höger. 2 års garanti för fabrikationsfel så det var inga problem. När vi kommer hem och ska ut på promenad märker vi att denna vagn drar åt vänster!!!!! Blir snart tokig. Känns ju pinsamt att åka dit igen och "klaga". Är vi känsliga eller? Vagnen drar tydligt inte bara lite. Visst är det mycket irriterande när man är ute och går att hela tiden få korrigera riktningen?
    Klaga på! Köper man en felfri vagn ska den banne mig vara FELFRI! Jag blir tokig på saker om inte funkar som de ska!!! Så klaga på! Och att hela tiden korrigera riktningen gör mig vansinnig. Då får man liksom tänka på det hela promenaden och så är man på dåligt humör istället för att njuta av prommisen. Morr.
    Stolt mamma till världens bästa Åke!
  • linus

Det är inte ovanligt med vagnar som drar snett.
    Bara en så enkel sak som att gå upp för en trottoarkant kan vissa chassin bli sneda av.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias & Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mitt Hjärta i magen

Man har 2 års garanti, så de e bara att klaga! Ingen vill väl ha en vagn som drar åt nått håll??

Svar på tråden Nya vagnen drar snett! Arg!!!