• thisismylife0

Himmelriket eller lustjakt

tänkte ha ett sexparty. Valet ligger mellan lustjakt och himmelriket. Vilket företag är bäst? Vem har flest produkter och vart får man finast värdinengåva? Hjälp mig välja.

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • Svar på tråden Himmelriket eller lustjakt
  • Anonym

Hej.. jag har haft sexparty-- men det var Miraspice som hade det.......

• Anonym (säljare)

Jag jobbar själv för Himmelriket, men dom på Lustjakt är lika duktiga som oss. Så jag kan inte säga vilket som är bäst.
    Vad gällande värdinnegåva så har vi en stege, så ju mer dina kompisar handlar för, ju finare gåva får du. Där är 4 produkter vid varje pinnsteg att välja på. Hur Lustjakt har det vet jag inte men här är säkert nån säljare för dom som kan svara
    Lycka till med vilka du än väljer

• orzia1

Har haft himmelriket, o blev nöjd med det

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • thisismylife0

Har bestämt mig för himmelriket.Tusan va roligt det ska bli.

• orzia1
    nyfiknaflickan skrev 2007-08-14 10:39:54 följande:
    Har bestämt mig för himmelriket.Tusan va roligt det ska bli.
    Hoppas du får det roligare än vad jag fick med mina "torra" kompisar
    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • Anonym (Tilde)

Himmelriket var ju de som kopierade av Lustjakt så det bör ju vara okej...eller?!

• thisismylife0

torra kompisa , vaddå tyckte dom inte det var roligt? Jag har redan kolalt intresseset så jag tror det blir lyckat.

• Anonym (säljare)

Kopierade? Vad menar du med det?

• Anonym (Tilde)

Jag jobbade som säljare på Lustjakt när det begav sig, och då jobbade även en tjej som heter "Sanna" där. Hon slutade och kopierade allt material och även bilder till den nya shoppen som hon och hennes kille "F" startade. Du kanske kan räkna ut vad den nya shoppen heter.

• Lis Alm

Jag förelsår givetvis Lustjakt, då jag själv säljer för dem ;)

Mycket beror på hur säljaren är som person - hur partyt blir.
    Grundkonceptet är givetvis också viktigt ex värdinnegåvor, leveranstid, betalning osv. Så att man får ett koncept som man gillar.

De flesta kunder brukar dömma partyt efter säljarens personlighet, kunskap och sätt att presentera partyt och produkterna om det är bra eller ej.

Hoppas att du/ni får ett riktigt trevligt party!

• Anonym (säljare)

Ok, hade jag ingen aning om. Tror inte där är nån av säljarna som vet det.

• orzia1
    nyfiknaflickan skrev 2007-08-14 16:24:11 följande:
    torra kompisa , vaddå tyckte dom inte det var roligt? Jag har redan kolalt intresseset så jag tror det blir lyckat.
    nja de var lite för "pryda"
  • Lina1979
    Anonym (Tilde) skrev 2007-08-14 18:38:16 följande:
    Jag jobbade som säljare på Lustjakt när det begav sig, och då jobbade även en tjej som heter "Sanna" där. Hon slutade och kopierade allt material och även bilder till den nya shoppen som hon och hennes kille "F" startade. Du kanske kan räkna ut vad den nya shoppen heter.
    Spelar det någon roll?

Jag har jobbat för Himmelriket och gillar dom! Har ingen erfarenhet av Lustjakt så jag kan inget säga om dom!
    Loke är mammas lilla mirakel!
Svar på tråden Himmelriket eller lustjakt